10 Reacties

2 jaar geleden

Puckababy slaapzak. Heb hem nu al sinds hij 8 maanden is of de 4 seizoenen slaapzak van prenatal. Heb deze ook allang maar is wel smaller

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Hema slaapzak, zonder mouwen (gebruiken wij hem nu), maar onze dochter slaapt wel met sokken aan (en verder alleen een romper). Dus kan het ook zijn dat het probleem is opgelost als ze sokken draagt? Koude handjes zijn op zich helemaal niet erg, als haar nekje ok voelt.

2 jaar geleden

Reactie op MerelSimone

Wij hebben ook de Hema slaapzak, zonder mouwen (gebruiken wij hem nu), maar ...
Ik ga dicht vannacht eens proberen, met sokken. Kijken of dat voldoende helpt. Ze had ook echt koude voetjes en dan snap ik wel dat ze niet kan slapen, kan ik ook niet met koude voeten :)

2 jaar geleden

Ik doe een maillot onder haar pyjama. Vind zo koud nu.

2 jaar geleden

Een Lotties slaapzak, met een dons gedeelte erin. Die zijn 4 TOG en kunnen tot een kamertje van 5 graden. Ze zijn niet goedkoop maar o zo heerlijk! Te koop bij Greenjump en de Zaailing

2 jaar geleden

Misschien een dikkere pyama (zachte fleece pyama vd Hema)

2 jaar geleden

Slaapzak van wol

2 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

Slaapzak van wol
Wilde ik ook typen :) @kroketjemayo (馃ぃ) Reiff heeft hele fijne met katoenen voering! Niet goedkoop, maar wel heel lekker voor de winter

2 jaar geleden

Reactie op Rensie

Wilde ik ook typen :) @kroketjemayo (馃ぃ) Reiff heeft hele fijne met katoe ...
Ik ga kijken! Keek ook al voor de Lotties slaapzak, maar wat een geld 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op kroketjemayo

Ik ga kijken! Keek ook al voor de Lotties slaapzak, maar wat een geld 馃槄
Ja.. Dat is zeker waar. Maar op marktplaats (als je dat niet erg vindt) zijn ze wel te vinden, kost nog steeds wel wat, maar stuk minder! Al zijn ze ook wel snel weer weg daar, dus ff zoeken mss :) Je hebt m dus in ieder geval ook zo weer verkocht voor nog best een mooi bedrag als kleintje eruit is gegroeid!