Hi mama's,
Hier een mama die het even niet meer weet..
Mijn zoontje heeft eigenlijk al vrij snel na de geboorte last gekregen van eczeem en tot op de dag van vandaag is het nooit echt helemaal weg geweest en heeft hij ook op zijn huid last van psoriasis. Ben al meerdere keren bij de dermatoloog geweest, maar daar krijg je alleen maar hormoonzalf en cetomacogol creme om het vet te houden. Ben ook bij iemand geweest die zijn bloed heeft onderzocht en aan de hand daarvan zijn voeding aan gaan passen, dus geef geen koemelk meer en zo min mogelijk tot geen gluten meer. En heb ook verschillende soorten huidproducten geprobeerd, maar ben er nog geen 1 tegen gekomen die er echt voor kan zorgen dat zijn huidje rustig blijft en ook voor lange tijd.
Zijn er hier misschien meer kindjes die er zo'n last van hebben en hebben jullie misschien tips of ideeën die we eventueel kunnen uitproberen?
Vindt het zo zielig om de kleine man zo te zien en vooral de jeuk die hij elke dag weer ervaart.
Lipikar la roche posay veel goede verhalen over gehoord, maar wij gebruiken de vette creme van naif. Op een of andere manier werkt niks behalve naif (la roche posay zelf niet gebruikt)
Heel herkenbaar helaas. Ons zoontje heeft ook een heftige vorm van eczeem. Wij zijn ook bij dermatoloog geweest en hebben hormoonzalf gekregen. Het is heel zielig en sneu om hem zo te zien jeuken!
Is de koemelk vervangen voor soya of andere dierlijke producten?
Ons zoontje heeft ook kma en mag ook geen soya of andere dierlijke zuivel
Miss reageert hij toch nog op andere voeding?
Geprafumeerde wasmiddel etc.
Succes hopelijk vind je iets dat werkt.
Is de koemelk vervangen voor soya of andere dierlijke producten?
Ons zoontj ...
Ik geef hem amandelmelk. En heb idd het idee dat het iets met eten te maken heeft maar wat dat is me een klus om uit te zoeken. En helaas kan een allergietest pas bij 4 jaar. En wassen doe ik alleen met neutral
Ik zou dus dan ook balneum kopen en in lauw water even badderen, als huid nog niet helemaal droog geveegd is door hydrofiel na het bad al insmeren met vette zalf
Ik zou dus dan ook balneum kopen en in lauw water even badderen, als huid n ...
Ja balneum had de huisarts het ook al over. En wat gebruik je voor het gezichtje? Want om zijn gezicht constant met vette crème te smeren is ook zo wat
Ja balneum had de huisarts het ook al over. En wat gebruik je voor het gezi ...
Gezichtje heeft zij nog niet veel droge plekken maar ik gebruik dan als ik wat gebruik die vaseline, witte tube, doorzichtige zalf met 50%vaseline geloof ik