22 Reacties
4 jaar geleden
Babyschoentjes van shoesme zijn mijn favoriet!!! Met flexibele zool. Fantastisch!
4 jaar geleden
Toevallig ben ik vandaag ook op zoek gegaan. Flexibele zool is inderdaad heel belangrijk, omdat ze op die manier de voet beter kunnen afrollen als het ware. Is mij in ieder geval verteld.
Had leuke schoenen van shoesme hier in t dorp gevonden, maar waren niet meer in zijn maat. Dus nu besteld en kan ik ze van de week ophalen. Hopelijk zitten ze goed, want meneer is alleen maar aan t rondlopen 😃
4 jaar geleden
Toevallig ben ik vandaag ook op zoek gegaan. Flexibele zool is inderdaad he ...
In huis trouwens alleen op sokken of blote voeten. Ik zocht voor buiten schoenen
4 jaar geleden
Voor binnen gripsokken(van decathlon) of blote voeten
Voor buiten bardossa of shoesme en scapino heeft in de hele kleine maatjes ook mooie leren schoentjes met zachte flex zool.
4 jaar geleden
Ik heb deze gekocht! Ook heel flexibel en zijn van leer Zit een rits aan de zijkant. Scapino heeft meerdere babyschoentjes.
https://www.wehkamp.nl/scapino-groot-leren-babyschoenen-met-panterprint-beige-16833089/?eid=7583022&utm_source=email_transactioneel&utm_medium=email&utm_content=textlink_articletitle&utm_campaign=email_20220225_orderbevestiging

4 jaar geleden
Reactie op Ipekcik
Ik heb deze gekocht! Ook heel flexibel en zijn van leer Zit een rits aan de ...

Hebben wij ook!! Fijn schoentje
4 jaar geleden
Keq is ook een goed merk (ook schoentjes met flexibele zool, net als shoesme)