22 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb klompschoentjes van leer ik vind ze ideaal voor in huis voor buiten nike's

4 jaar geleden

Babyschoentjes van shoesme zijn mijn favoriet!!! Met flexibele zool. Fantastisch!

4 jaar geleden

Ik zit echt net te kijken naar de shoesme schoenen, die zijn super leuk, maar lees graag mee of er nog meer tips zijn.

4 jaar geleden

Net schoenen van shoesme gekocht, idd met flexibele zool (en dat is belangrijk heb ik me laten vertellen). Heel blij mee!

4 jaar geleden

Met flexibele zool is het hier veel te glad, dus in huis voornamelijk blote voeten en straks voor buiten Nike!

4 jaar geleden

Toevallig ben ik vandaag ook op zoek gegaan. Flexibele zool is inderdaad heel belangrijk, omdat ze op die manier de voet beter kunnen afrollen als het ware. Is mij in ieder geval verteld. Had leuke schoenen van shoesme hier in t dorp gevonden, maar waren niet meer in zijn maat. Dus nu besteld en kan ik ze van de week ophalen. Hopelijk zitten ze goed, want meneer is alleen maar aan t rondlopen 😃

4 jaar geleden

Toevallig ben ik vandaag ook op zoek gegaan. Flexibele zool is inderdaad he ...
In huis trouwens alleen op sokken of blote voeten. Ik zocht voor buiten schoenen

4 jaar geleden

Voor binnen zou ik gewoon leren slofjes doen. Dan komt het dichts bij blote voetjes zeg maar. Heel belangrijk om goed te leren lopen. Bobox zijn fijn en van verantwoord leer :)

4 jaar geleden

Wij hebben ook shoesme schoentjes voor onze zoon. Flexibele zool is belangrijk i.v.m. het afrollen. Anders kunnen platvoeten krijgen is mij verteld.

4 jaar geleden

Voor binnen gripsokken(van decathlon) of blote voeten Voor buiten bardossa of shoesme en scapino heeft in de hele kleine maatjes ook mooie leren schoentjes met zachte flex zool.

4 jaar geleden

Shoesme babyflex

4 jaar geleden

Shoesme! DE perfecte schoen. Flexibel! Allerbelangrijkste! Ipv die harde Nikes e.d.

4 jaar geleden

Reactie op Ipekcik

Ik heb deze gekocht! Ook heel flexibel en zijn van leer Zit een rits aan de ...
Hebben wij ook!! Fijn schoentje

4 jaar geleden

Keq is ook een goed merk (ook schoentjes met flexibele zool, net als shoesme)

4 jaar geleden

Ik heb shoesme gekocht, echt hele fijne schoentjes!

4 jaar geleden

Ben ook heel tevreden met shoesme met flexibele zool 😊

4 jaar geleden

Wij hebben de slofjes van babysteps. Echt ideaal. Gaan niet uit en zijn nog leuk qua prijs.

4 jaar geleden

Mijn dochter van 14 maanden heeft schoentjes van Aapie, erg leuk merk, ook met flexibele zool. Ze blijven ook goed zitten.

4 jaar geleden

Voor hier binnen eigenlijk altijd blote voeten of sokslofjes met antislip. En voor buiten bardossa of shoesme babyflex