19 Reacties

4 jaar geleden

Falcotto, shoesme

4 jaar geleden

Shoesme inderdaad 😀

4 jaar geleden

Ik heb Bobbi shoes van van Haren voor ons monster gehaald.. mijn budget gaat even niet shoesme en devalab ver 🥺😔 Maar de zool is wel flexibel net als bij deze merken en ze zijn stevig en leer. En gelukkig werkt er ook een kundige mevrouw in de winkel die heeft meegeholpen om te kijken of ik de goede maar had genomen enzo

4 jaar geleden

Ons zoontje loopt binnenshuis gewoon op sokjes en buitenshuis op Nikes

4 jaar geleden

Thuis sokjes of blote voetjes. Buiten schoentjes met een flexibele zool. Zag laatst bij scapino hele mooie leren schoentjes voor 20€ en ook van haren heeft hele netje schoentjes voor niet gek veel. Via vinted heb ik hele mooie bardossa schoentjes (nieuw) gekocht.

4 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb Bobbi shoes van van Haren voor ons monster gehaald.. mijn budget gaa ...
Merk zegt ook niet alles hoor, bekijk zelf ook vaak sale of Vinted staan ze ook vaak zgan. Vooral omdat het maar voor 2-3 maanden is en dan weer mag meten/nieuwe schoentjes halen.

4 jaar geleden

Reactie op Sandra8

Merk zegt ook niet alles hoor, bekijk zelf ook vaak sale of Vinted staan ze ...
Precies! Het is belangrijk dat de zooltjes flexibel zijn en dat de schoenen van leer zijn of stof, geen plastic. Van Haren, Scapino of welke winkel dan ook heeft ook prima schoenen! Ik vind dit shoesme echt belachelijk duur. Ze dragen het maar zo kort! Ik kan het wel betalen, maar ik wil het gewoon niet 😂🙈

4 jaar geleden

Shoesme is vaak ook met 40-50% korting te krijgen, heb er zelf 30 euro voor betaald. Prijs bij goedkopere winkels was net zoiets 😅 ben er blij mee!

4 jaar geleden

Shoesme is vaak ook met 40-50% korting te krijgen, heb er zelf 30 euro voor ...
Mag ik vragen op welke site je ze met kortinf besteld?

4 jaar geleden

Reactie op girlsmom21

Mag ik vragen op welke site je ze met kortinf besteld?
Omoda had ik ze besteld, was toen veel sale maar zijn er altijd wel een paar voor 30-40 euro :) heb zelf deze in andere kleur: https://www.omoda.nl/meisjes/babyschoenen/grijze-shoesme-babyschoenen-bp21w022-122746.html

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, zoveel keus en adviezen. Ik ben uiteindelijk naar een goede schoenenzaak gegaan voor zijn eerste échte schoenen om zeker te zijn van de maat, pasvorm en flexibiliteit. Ik las ergens dat je het beste pas schoentjes kunt aanschaffen als je kind een maand los loopt. Wat ook heel helpend is bij het bepalen van de maat: even het voetbed uit de schoen halen en onder de voet van je kindje houden.

4 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Precies! Het is belangrijk dat de zooltjes flexibel zijn en dat de schoenen ...
Ik heb beide shoesme en groot van scapino, die van scapino zijn gewoon precies hetzelfde als shoesme. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

Ik heb beide shoesme en groot van scapino, die van scapino zijn gewoon prec ...
Ja precies! Zijn echt goeie schoentjes!

4 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ja precies! Zijn echt goeie schoentjes!
En super shattig 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Hilless

Heel herkenbaar, zoveel keus en adviezen. Ik ben uiteindelijk naar een goed ...
Zeker handig die zooltjes checken Maar soms zitten ze vast. Dan is ee voetenmeter handig. Meetmaatje.nl heeft een hele fijne

4 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

En super shattig 🤭
Die hebben wij ook 😁👌🏻 en de zwarte met stipjes. Ze loopt er heerlijk op!

4 jaar geleden

Hier ook de ‘Groot’ van scapino. Flexibel, leer en eigenlijk gewoon hetzelfde als Shoesme!

4 jaar geleden

Wij hebben schoentjes van naturino gekocht! Ook aan te raden 👌

4 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

Ik heb beide shoesme en groot van scapino, die van scapino zijn gewoon prec ...
Wat een goede tip! Ik ga daar ook eens kijken.