14 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Als je geen vervoer hebt is het zeker wel handig denk ik! Je moet in het begin vaak op controle bij het CB, naar de huisarts toe kunnen,opvang of peutetspeelzaal (later). Ik had bij mn 1e ook geen rijbewijs maar was inwonend dus had ik vaak iemand waarmee ik kon meerijden. Ook vaak gezakt door angst, bij de 6e!! Keer geslaagd 6 maanden geleden dus zou ook zeggen geef niet op. Nu onze 2de op komst is lijkt het me zeer handig.

5 jaar geleden

Reactie op fibm8

Als je geen vervoer hebt is het zeker wel handig denk ik! Je moet in het be ...
Wat goed dat je toch geslaagd bent! Mijn theorie is ondertussen verlopen en durf nog niet klassikaal weer zo een curssus te doen 😅 ik had niet eems over cb nagedacht. Goeie!

5 jaar geleden

Ik kan het alleen maar aanraden! Heb een Troy bakfiets. Ik heb ook een rijbewijs en auto, maar die gebruik ik bijna niet, pak overal de bakfiets voor. Aan het begin met standaard en maxi cosi erin, nu een peuterschaal erop. Super fijn, en toen mijn dochter nog heel klein was nam ik ook de wagen erin mee als ik ergens heen ging.

5 jaar geleden

Reactie op Charlie91

Ik kan het alleen maar aanraden! Heb een Troy bakfiets. Ik heb ook een rijb ...
Tnx! Ik raak ook steeds enthosiaster erover haha!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Supermousee

Wat goed dat je toch geslaagd bent! Mijn theorie is ondertussen verlopen en ...
Ja! Moet zeggen ik heb ook mn theorie overgedaan! En toen ik net geslaagd was was mn 2de bijna verlopen.. ook weer curcus idd. Zou t eigenlijk aanraden nu je nog 3 maand zwanger bent. Was bij mn 1e 30 weken zwanger toen ik de curcus deed. Toen hij net 1 was geslaagd voor de praktijkexamen.

5 jaar geleden

Ik heb een cangoo Grovy-e gehad. I-de-aaaaaal! Hoeveel Erin past? - 3 a 4 balen hooi/stro🙈😅🤣 of - 4 oppas kinderen, 4jr, 6jr, 10jr, 14jr. Of - 1 oppaskind, een basset hound, een Jack Russel & 10 kilo appels voor de pony - 1 oppaskind & en Alle spullen om je pony te verzorgen en te gaan rijden Meer ideeen nodig?🙈😅🙈🙈

5 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb een cangoo Grovy-e gehad. I-de-aaaaaal! Hoeveel Erin past? - 3 a 4 b ...
Haha! Ik ben overtuigd en weet waar mijn spaargeld aan opgaat 🤣

5 jaar geleden

Raden jullie een bakfiets aan met twee wielen voor of met 1 wiel ?

5 jaar geleden

Ik zou wel aanraden om meerdere wielen aan de voorkant te hebben! Je wilt echt niet omvallen met een 2 wielige bakfiets. Verder als je er ook bijv. Boodschappen mee wilt doen of meerdere kindjes erin, zou ik voor elektrisch gaan.

5 jaar geleden

Ik heb de babboe city E Mountain en vind het fantastisch. Wel maar met 2 wielen dus maar ik raad je aan te gaan proef fietsen. Dit kan bij babboe. Die hebben testwagen. Kan je gelijk kijken of 2 of 3 wielen beter bij je past.

5 jaar geleden

Handig topic! Wij willen ook een elektrische bakfiets kopen ivm de tweeling die op komst is. Lijkt me heel fijn. Wij denken nu aan een urban arrow, maar heb nog geen proefrit gemaakt. Heeft iemand ervaring met de urban arrow?

5 jaar geleden

Zelf geen ervaring met bakfietsen. Heb een auto en elektrische transportfiets dus dat vind ik voorlopig genoeg haha. Maar lijkt mij wel heel leuk en handig. Mijn nichtje heeft er wel een, denk van babboo maar weet ik niet helemaal zeker. Zo'n model met 2 wielen voor, aan elke kant van de bak een. Waar je wel rekening mee moet houden is je eigen lengte. Wat ik bij mijn nichtje zag tenminste. Zij is klein van stuk (denk nog geen 160 cm of net aan wel) en met sturen is het wel een dingetje aangezien die hele bak dan draait natuurlijk. Dan kan ze niet altijd even goed bij het stuur zeg maar. Maat van de fiets is verder wel goed, komt gewoon door het systeem maar is wel een dingetje om te proberen tijdens het testfietsen. Gewoon zoveel mogelijk merken en soorten gaan proberen en goed erop fietsen. Niet even de straat op en neer maar echt even even goed stukje fietsen. Het liefst met wat slechter weer en wind ivm het testen van de motor bij tegenwind. Niet dat hij dan wegvalt en je alsnog zelf moet klunen. En iemand in de bak laten zitten, kijken wat de motor aankan. En goed naar de banden kijken, brede banden fietsen een heel stuk zwaarder. Versnellingen, ook bij een elektrische fiets vind ik belangrijk. Voor mij minimaal 7 versnellingen. Weet niet hoe het bij bakfietsen werkt maar mijn elektrische fiets kan ook fietsen zonder dat de motor aan staat. Vind ik soms ook wel handig maar niet alle elektrische fietsen kunnen dat, dan moet altijd de motor aan staan. In de drukte in de stad is het soms wel handig om hem uit te kunnen zetten, met de motor aan fiets je toch sneller en vind ik soms wat gevaarlijk. Wat er allemaal in past/kan ligt aan je tetris skills haha. Ben benieuwd wat/ welke het wordt. 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Handig topic! Wij willen ook een elektrische bakfiets kopen ivm de tweeling ...
Wij overwegen deze ook. Mijn zus heeft die en ik heb er al een paar keer mee gereden. Ik ben er heel enthousiast over! Zij ook trouwens.

5 jaar geleden

Wij hebben de baboe city. Echt een hele fijne bakfiets. Onze twee meiden (3 en 4) zitten er graag in en wij gebruiken hem ondanks twee auto's voor de deur dagelijks. Wij hebben geen elektrische, maar met de 3e op komst gaat deze er wel komen. Een enorme aanrader!