10 Reacties

5 jaar geleden

Mijn schoonzus heeft ook eens een elektrisch schokje gehad, zij heef toen gebeld en dit kon geen kwaad. Ik weet natuurlijk niet of er evenveel door jou lichaam is gegaan als bij mijn schoonzus 馃榿

5 jaar geleden

Je baby zal er geen last van hebben, als jjj er verder geen last van hebt. Electriciteit blijkt lokaal altijd meer schade aan te richten, dan door je gehele lijf.  In hoeverre heb je aan de stroom gehangen? Hoe lang duurde het? Heb je er een brandwond aan over gehouden? Anders moet je even langs de HAP indien er een brandwond zit, om deze te laten behandelen. Zegt een soort gelijk topic op Google

5 jaar geleden

Er zijn niet zoveel op een stopcontact op die manier.. Dus kan gene kwaad hoor Mijn lader is vorige keer ontploft toen ik hem in het stopcontact wou steken 馃槀

5 jaar geleden

Normaal kan je altijd naar de afdeling materniteit bellen van je ziekenhuis dag en nacht en in het weekend.

5 jaar geleden

Reactie op Ra茂ssa1996

Er zijn niet zoveel op een stopcontact op die manier.. Dus kan gene kwaad h ...
Toevallig, eergisteren wilde ik mijn oplader in het stopcontact doen en "ontplofte" het. Vervolgens kortsluiting. 馃槄 het was ff schrikken, maar lichamelijk niks aan de hand en de kleine schopt vrolijk verder.

5 jaar geleden

Niks aan de hand. Hij of zij wordt vast superslim! 馃槣

5 jaar geleden

Reactie op Mimaa

Toevallig, eergisteren wilde ik mijn oplader in het stopcontact doen en "on ...
Hier was het ook zo.. Kortsluiting overal en men oplader zwart 馃お馃お馃お

5 jaar geleden

Reactie op Ra茂ssa1996

Hier was het ook zo.. Kortsluiting overal en men oplader zwart 馃お馃お馃お
Begin te denken dat wij als zwangeren een soort vreemde elektrische kracht bezitten nu ofzo 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Je baby zal er geen last van hebben, als jjj er verder geen last van hebt. ...
Ja haha heb ik ook gelezen 馃槈

5 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Ben al wat meer gerustgesteld nu. Voor de rest heb ik niks hoor, zeker geen brandwond ofzo, gewoon even verschieten en dan denk je natuurlijk direct aan die baby 馃し馃槒