34 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind Elin mooier dan Elyn

5 jaar geleden

Ik vind Elin ook mooier, omdat men wellicht Elyn verkeerd zal gaan uitspreken 😉 Zou er proberen uit te komen met je man! Jullie willen wel dezelfde naam, maar net even op een andere manier. Zonde om dan voor keuze 2 te gaan!

5 jaar geleden

Elyn, dat zie je niet zo vaak😍

5 jaar geleden

Ik vind Elin mooier dan Elyn en ook zeker mooier dan Linde😄

5 jaar geleden

Ik vind de simpele versie veel mooier. Minder geforceerd en ook krachtiger. Ik stem voor Elin :)

5 jaar geleden

Elyn vind ik mooier, zie en hoor je niet zo vaak.

5 jaar geleden

Elin

5 jaar geleden

Ik vind ze beide mooi. Maar met Elin is het duidelijker hoe je het uitspreekt. Bij Elyn krijg ik het gevoel Elain te willen zeggen.

5 jaar geleden

Het is maar net hoe je het uitspreekt. Ik kan de naam Elin.. met een schatje uitspraak bij de i voor stellen. Of Elyn krachtigere en een soort van ie uitspraak bij de y voorstellen.

5 jaar geleden

Elin, omdat je Elyn ook als Elien uit kan spreken.

5 jaar geleden

Al jaren gek van de naam Elin. M'n vriendin haar eerste reactie was alien? Nou het was klaar voor m'n man en wil er niets van weten 😭...dus voor ons zit het er niet in. Echter als hij zou zeggen prima maar dan met de y dan zou ik zeggen doen. Als dat de compromie is.. Soms vind ik de y zelfs mooier. Voor onze zoon zag ik Dillen. Ik sprak het uit en klonk wel mooi maar was geen fan van de spelling. M'n man zei waarom geen Dylan en we waren er uit. Een paar jaar later een kreeg hij een uitnodiging met de naam Dillen 😊. Je zegt de naam zoveel meer dan dat je het schrijft. Met welke naam heb je het meeste?

5 jaar geleden

Nichtje van mij is net bevallen van Elynn, nog luxer 😉

5 jaar geleden

Ik denk dat je dochter haar naam vaker moet spellen als ze Elyn heet dan bij Elin... daarom zou ik gaan voor Elin😉

5 jaar geleden

Elin, maar Linde is ook mooi👍

5 jaar geleden

Ik zou gaan voor Elyn

5 jaar geleden

Ik hou meer van schrijven hoe je het zegt, dus Elin :)

5 jaar geleden

Elin. Sowieso al een mooie naam hoeft wat mij betreft niet nog luxer! 😍

5 jaar geleden

Wij hebben een dochter van 4, genaamd Elin 🥰nog steeds heel erg blij met haar naam! Ze heeft nog een grote broer van 5, hij heet Mason. Nu in verwachting van een meisje. Zij zal Nine gaan heten 🥰

VRIEND

5 jaar geleden

Elin! Elyn denk ik aan Elien, Eylaine?

5 jaar geleden

Elin