Hoi dames,
Ik zou graag jullie mening willen horen.
Wij krijgen een meisje 💝 en nu zijn we het wel eens over de naam maar niet over de schrijfwijze.
Ik vind gewoon simpel Elin mooi, gewoon hoe je het uitspreekt en dan hoeft ze haar naam ook nooit te spellen..
Mijn man houdt van de luxere versie, Elyn.
Elin staat op nummer 1 en Linde op nummer 2 in ons lijstje.
Zouden jullie overstag gaan en kiezen voor Elyn of zouden jullie dan gaan voor de 2e naam gaan in het lijstje?
Bedankt alvast voor jullie mening. :)
Ik vind Elin ook mooier, omdat men wellicht Elyn verkeerd zal gaan uitspreken 😉 Zou er proberen uit te komen met je man! Jullie willen wel dezelfde naam, maar net even op een andere manier. Zonde om dan voor keuze 2 te gaan!
Het is maar net hoe je het uitspreekt. Ik kan de naam Elin.. met een schatje uitspraak bij de i voor stellen. Of Elyn krachtigere en een soort van ie uitspraak bij de y voorstellen.
Al jaren gek van de naam Elin. M'n vriendin haar eerste reactie was alien? Nou het was klaar voor m'n man en wil er niets van weten 😭...dus voor ons zit het er niet in. Echter als hij zou zeggen prima maar dan met de y dan zou ik zeggen doen. Als dat de compromie is.. Soms vind ik de y zelfs mooier. Voor onze zoon zag ik Dillen. Ik sprak het uit en klonk wel mooi maar was geen fan van de spelling. M'n man zei waarom geen Dylan en we waren er uit. Een paar jaar later een kreeg hij een uitnodiging met de naam Dillen 😊. Je zegt de naam zoveel meer dan dat je het schrijft. Met welke naam heb je het meeste?
Wij hebben een dochter van 4, genaamd Elin 🥰nog steeds heel erg blij met haar naam! Ze heeft nog een grote broer van 5, hij heet Mason. Nu in verwachting van een meisje. Zij zal Nine gaan heten 🥰