19 Reacties
6 jaar geleden
Vorige zwangerschap had ik meer dat 200 striaestrepen ondanks het smeren. Ook bij mijn oksels en borsten doordat dat ooh hard groeide. Nu een rimpelbuikje maar wel genoeg ruimte voor de tweede!
6 jaar geleden
Bio oil gesmeerd bij de eerste zwangerschap en ik douche met de oil douche gel van huismerk Etos. Geen streepje te bekennen. Het ligt wel echt aan je huid, ik heb brede heupen en mijn zoontje lag ver naar achteren. Nu ben ik weer als een gek aan het smeren iedere ochtend en soms avond 馃
6 jaar geleden
Ik heb ook die van weleda en ik smeer sinds ik een positieve test heb.
6 jaar geleden
Er is voldoende onderzoek gedaan dat het voornamelijk genetisch bepaald is. Je kan het wat sturen door voldoende te smeren en vocht in te nemen.. echter geen garantie voor een tijgerstreepvrije buik/benen.. hoe kak ook. Mijn moeder en oma hadden het niet en ik en mijn zussen ook niet.. Ik klop af. 馃挆
6 jaar geleden
De olie van Weleda, ruikt heerlijk. Bij mn vorige zwangerschap ben ik gaan smeren toen mn buik begon te groeien. Ik heb aan de eerste zwangerschap geen streepjes overgehouden en mn buik was weer in de zelfde staat als voorheen! Behalve dat mn navel iets ronder is geworden 馃槅.
Ik hoop op het zelfde resultaat na deze zwangerschap maar ik denk dat het ijdele hoop is haha
6 jaar geleden
Ik gebruik biodermal ook voor mijn groeiende borsten. Geen idee of het werkt tegen striae (kom je daar ooit achter, wat als je niet had gesmeerd?), maar het helpt voor mij wel tegen een jeukende huid (symptoom van groeiende huid). Smeert goed, ruikt lekker en trekt goed en snel in.
6 jaar geleden
Geen idee of het werkt maar ik laat mijn man elke avond smeren, hij vind het leuk 馃ぃ