19 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb de zwangerschapsolie van Weleda gekocht. Geen idee of het werkelijk gaat helpen, maar ik vind het wel fijn spul en het houdt mijn huid soepel. Op internet veel positieve reacties erover.

6 jaar geleden

Ik ben direct begonnen (dus met 4wk) met Mama Derm van Louis Widmer. Geen idee of het wat doet maar ik vind het fijn spul!

6 jaar geleden

Vorige zwangerschap had ik meer dat 200 striaestrepen ondanks het smeren. Ook bij mijn oksels en borsten doordat dat ooh hard groeide. Nu een rimpelbuikje maar wel genoeg ruimte voor de tweede!

6 jaar geleden

Bio oil gesmeerd bij de eerste zwangerschap en ik douche met de oil douche gel van huismerk Etos. Geen streepje te bekennen. Het ligt wel echt aan je huid, ik heb brede heupen en mijn zoontje lag ver naar achteren. Nu ben ik weer als een gek aan het smeren iedere ochtend en soms avond 馃

6 jaar geleden

Vichy! Kreeg ik cadeau bij vorige zwangerschap en 0 streepjes. Sindsdien geef ik het aan al mijn zwangere vriendinnen en familieleden cadeau. Iedereen zweert erbij want ook 0 streepjes. Ik ben nu ook alweer druk aan het smeren geslagen.

6 jaar geleden

Ik heb ook die van weleda en ik smeer sinds ik een positieve test heb.

6 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de mama cr猫me van Kruidvat gesmeerd. Een roze tube, smeert lekker. Geen striae ervan gehad, dus of het werkt geen idee, maar ik ga het nu zeker weer smeren.

6 jaar geleden

Er is voldoende onderzoek gedaan dat het voornamelijk genetisch bepaald is. Je kan het wat sturen door voldoende te smeren en vocht in te nemen.. echter geen garantie voor een tijgerstreepvrije buik/benen.. hoe kak ook. Mijn moeder en oma hadden het niet en ik en mijn zussen ook niet.. Ik klop af. 馃挆

6 jaar geleden

Ik smeer ook die van weleda, fijne olie hoor. Hoop dat het wat doet!

6 jaar geleden

Ik heb die van clarins bij me vorige zwangerschap gesmeerd, heel fijn ! Op een gegeven moment word je huid ook zo droog en gaat je buik jeuken馃槄. Tot de dag dat ik ging bevallen geen 1 streepje. Maar tijdens het persen sprongen ze er toch in馃槱

6 jaar geleden

Ik smeer de mamacreme van Etos eigen merk. Smeert heerlijk en is lekker verkoelend.

6 jaar geleden

De olie van Weleda, ruikt heerlijk. Bij mn vorige zwangerschap ben ik gaan smeren toen mn buik begon te groeien. Ik heb aan de eerste zwangerschap geen streepjes overgehouden en mn buik was weer in de zelfde staat als voorheen! Behalve dat mn navel iets ronder is geworden 馃槅. Ik hoop op het zelfde resultaat na deze zwangerschap maar ik denk dat het ijdele hoop is haha

6 jaar geleden

Ik gebruik biodermal ook voor mijn groeiende borsten. Geen idee of het werkt tegen striae (kom je daar ooit achter, wat als je niet had gesmeerd?), maar het helpt voor mij wel tegen een jeukende huid (symptoom van groeiende huid). Smeert goed, ruikt lekker en trekt goed en snel in.

6 jaar geleden

Geen idee of het werkt maar ik laat mijn man elke avond smeren, hij vind het leuk 馃ぃ

6 jaar geleden

Reactie op emma1334

Vichy! Kreeg ik cadeau bij vorige zwangerschap en 0 streepjes. Sindsdien ge ...
Welke creme van Vicky is dat?

6 jaar geleden

De zwangersshapsolie van Weleda. Ruikt heel lekker en rustgevend. Smeert prettig en trekt snel in. Huid is erg soepel! Aanrader!

6 jaar geleden

Ik gebruik ook biodermal! Ruikt lekker en smeert heel fijn. Of het werkt geen idee maar doe het liever wel dan niet 馃檲馃槈

6 jaar geleden

Ik heb pure e-olie gebruikt bij mijn 1e zwangerschap en de zwangerschapsolie van de Tuinen. Geen enkel streepje馃檹馃徎

6 jaar geleden

Iemand ervaring met de zwitsal buikbalsem?