25 Reacties
5 jaar geleden
Toevallig heb ik de ByKay Click Carrier Classic vandaag voor het eerst gebruikt! Ik vind 'm heel gemakkelijk in gebruik (omdoen etc.). En hij ziet er ook super mooi uit. Ik vond het wandelen op een gegeven moment wel zwaar, ik weet niet of ik zo'n fan ben van draagzakken in het algemeen. Maar ik vind het wel een aanrader!!
5 jaar geleden
Ik heb hem in het ribfluweel groene. Vind hem erg mooi en gaat redelijk makkelijk aan (is even wennen).
Je kan hem eenvoudig aanpassen voor newborn (smaller bij de beentjes en opvouwen zodat je kleine hoger zit).
Mijn zoon is nu 5,5 kg ongeveer heb er vooral binnen mee gelopen en dat gaat goed
5 jaar geleden
Reactie op Hertje270
Mag ik vragen hoe oud/zwaar jouw kindje is? Is de zak ook echt al goed voor ...
Mijn zoontje is 6 weken en weegt nu 5 kilo. Ik vond mijn zoontje in de draagzak niet zwaar, want de zak zit heel comfortabel. Maar het werd vooral zwaar op m'n benen, maar heb het afgelopen jaar ook weinig aan beweging gedaan, dus dan is 5 kilo extra mee tillen even behoorlijk haha.
In de instructiefilmpjes zag ik alleen maar dat de beentjes eruit hingen, maar daar is mijn zoontje echt nog te klein voor. Dus ik heb hem gewoon met de beentjes naar binnen en opgetrokken erin gedaan. Even later zag ik dat er een extra sluiting/clip bij de zak zit als je hem wil gebruiken met een new born. Waarvoor die precies is en waar je die dan precies om moet binden heb ik nog niet gekeken.
5 jaar geleden
Reactie op Sannevdr
Ik heb hem in het ribfluweel groene. Vind hem erg mooi en gaat redelijk mak ...
Die rib leek mij idd ook heel mooi! Is dat aanpassen met het riempje en oprollen echt zo makkelijk? Of moet je dat wel elke keer weer opnieuw doen?
5 jaar geleden
Reactie op baby1994
Ik heb deze. Even een keer oefenen en daarna lukt het je heel erg snel! Zit ...
Ja precies, ook belangrijke eis dat het voor m’n vriend ook te doen is haha.
Had jij de zak al vanaf newborn gebruikt?
5 jaar geleden
Ik heb ook een click carrier, vind hem wel makkelijk omdoen, ik was zelf alleen wat onzeker of ik hem wel goed om had (staat online wel een instructiefilmpje van bykay)maar alsnog, of ze nog goed kon ademen, of ik haar niet te warm of te koud had aangekleed 😅 verder was het heel leuk hoor en lag ze er lekker in te slapen haha 😆
5 jaar geleden
Ik heb zojuist de Bykay click carrier classic besteld🤭 heb een draag doek maar vind dat toch niet zo heel lekker zitten. En me vriend kan dat niet alleen knopen durft hij niet. Dus na deze draagzak hebben we nog een andere draagzak tot 15 kg van stokke. Ben benieuwd als goed is morgen binnen🙏
5 jaar geleden
Ik wilde eigenlijk ook de bykay omdat ik de ribstof prachtig vond. Maar bij Prenatal vertelde ze me dat deze niet goed zijn voor je rug door weinig ondersteuning. Ik heb daardoor een Tula gekocht. Die bevalt top👌🏼
5 jaar geleden
Reactie op toetmaxime
Die rib leek mij idd ook heel mooi! Is dat aanpassen met het riempje en opr ...
Het riempje zit er bij mij nu nog standaard omheen naar kan je nog strakker en losser doen als hij er in zit zodat de zak mooi in de knieholtes valt.
Het onrollent moet je wel per keer doen, maar dat is heel eenvoudig en kost geen extra tijd.
Foto is met 5 weken. Ik gebruik het zonneding als extra steun voor het hoofdje.

5 jaar geleden
Reactie op Mommy6
Mijn zoontje is 6 weken en weegt nu 5 kilo. Ik vond mijn zoontje in de draa ...
https://www.bykay.com/nl/shop/draagzak-click-carrier-classic-denim-dark-jeans/
Hier staan filmpjes op, daar wordt het bandje uitgelegd!