25 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig heb ik de ByKay Click Carrier Classic vandaag voor het eerst gebruikt! Ik vind 'm heel gemakkelijk in gebruik (omdoen etc.). En hij ziet er ook super mooi uit. Ik vond het wandelen op een gegeven moment wel zwaar, ik weet niet of ik zo'n fan ben van draagzakken in het algemeen. Maar ik vind het wel een aanrader!!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy6

Toevallig heb ik de ByKay Click Carrier Classic vandaag voor het eerst gebr ...
Mag ik vragen hoe oud/zwaar jouw kindje is? Is de zak ook echt al goed voor een newborn?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb hem in het ribfluweel groene. Vind hem erg mooi en gaat redelijk makkelijk aan (is even wennen). Je kan hem eenvoudig aanpassen voor newborn (smaller bij de beentjes en opvouwen zodat je kleine hoger zit). Mijn zoon is nu 5,5 kg ongeveer heb er vooral binnen mee gelopen en dat gaat goed

4 jaar geleden

Reactie op Hertje270

Mag ik vragen hoe oud/zwaar jouw kindje is? Is de zak ook echt al goed voor ...
Mijn zoontje is 6 weken en weegt nu 5 kilo. Ik vond mijn zoontje in de draagzak niet zwaar, want de zak zit heel comfortabel. Maar het werd vooral zwaar op m'n benen, maar heb het afgelopen jaar ook weinig aan beweging gedaan, dus dan is 5 kilo extra mee tillen even behoorlijk haha. In de instructiefilmpjes zag ik alleen maar dat de beentjes eruit hingen, maar daar is mijn zoontje echt nog te klein voor. Dus ik heb hem gewoon met de beentjes naar binnen en opgetrokken erin gedaan. Even later zag ik dat er een extra sluiting/clip bij de zak zit als je hem wil gebruiken met een new born. Waarvoor die precies is en waar je die dan precies om moet binden heb ik nog niet gekeken.

4 jaar geleden

Ik heb deze. Even een keer oefenen en daarna lukt het je heel erg snel! Zit ook fijn en mijn vriend lukt het ook om bij zichzelf om te doen

4 jaar geleden

Ik heb de bykay click

4 jaar geleden

Reactie op Sannevdr

Ik heb hem in het ribfluweel groene. Vind hem erg mooi en gaat redelijk mak ...
Die rib leek mij idd ook heel mooi! Is dat aanpassen met het riempje en oprollen echt zo makkelijk? Of moet je dat wel elke keer weer opnieuw doen?

4 jaar geleden

Reactie op baby1994

Ik heb deze. Even een keer oefenen en daarna lukt het je heel erg snel! Zit ...
Ja precies, ook belangrijke eis dat het voor m’n vriend ook te doen is haha. Had jij de zak al vanaf newborn gebruikt?

4 jaar geleden

Ik heb ook een click carrier, vind hem wel makkelijk omdoen, ik was zelf alleen wat onzeker of ik hem wel goed om had (staat online wel een instructiefilmpje van bykay)maar alsnog, of ze nog goed kon ademen, of ik haar niet te warm of te koud had aangekleed 😅 verder was het heel leuk hoor en lag ze er lekker in te slapen haha 😆

4 jaar geleden

Hoe doen jullie dat met de beentjes ín de draagzak?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb zojuist de Bykay click carrier classic besteld🤭 heb een draag doek maar vind dat toch niet zo heel lekker zitten. En me vriend kan dat niet alleen knopen durft hij niet. Dus na deze draagzak hebben we nog een andere draagzak tot 15 kg van stokke. Ben benieuwd als goed is morgen binnen🙏

4 jaar geleden

Ik wilde eigenlijk ook de bykay omdat ik de ribstof prachtig vond. Maar bij Prenatal vertelde ze me dat deze niet goed zijn voor je rug door weinig ondersteuning. Ik heb daardoor een Tula gekocht. Die bevalt top👌🏼

4 jaar geleden

Reactie op toetmaxime

Die rib leek mij idd ook heel mooi! Is dat aanpassen met het riempje en opr ...
Het riempje zit er bij mij nu nog standaard omheen naar kan je nog strakker en losser doen als hij er in zit zodat de zak mooi in de knieholtes valt. Het onrollent moet je wel per keer doen, maar dat is heel eenvoudig en kost geen extra tijd. Foto is met 5 weken. Ik gebruik het zonneding als extra steun voor het hoofdje.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy6

Mijn zoontje is 6 weken en weegt nu 5 kilo. Ik vond mijn zoontje in de draa ...
https://www.bykay.com/nl/shop/draagzak-click-carrier-classic-denim-dark-jeans/ Hier staan filmpjes op, daar wordt het bandje uitgelegd!

4 jaar geleden

Ja hoor fijne draagdoek!. Heb hem van een vriendin gekregen en gebruik hem regelmatig!

4 jaar geleden

Ja hoor hij is heel fijn ik heb hem zelf ook wel irriteert hij na langere tijd onder mijn oksels een beetje maar misschien doe ik iets verkeerd

4 jaar geleden

Reactie op toetmaxime

Ja precies, ook belangrijke eis dat het voor m’n vriend ook te doen is haha ...
Ja we gebruiken hem sinds dat ons kindje ongeveer 3 weken was. Eerder was ook niet nodig

4 jaar geleden

Ik heb de ByKay draagdoek, ideaal, kindje heerlijk dicht tegen je aan en makkelijk deels onder je jas.

4 jaar geleden

Hier dragen we ‘m erg graag!

4 jaar geleden

Ik vind hem super!