40 Reacties

4 jaar geleden
Ze hebben de luiers veranderd, ik vind ze persoonlijk niet fijn maar daarin tegen die van kruitvat super!

4 jaar geleden
Als je netjes om de 3 uurtjes een luier verschoont zijn eigenlijk alle luiers wel goed. Maar hoor ook veel dames zeggen nee deze lekken ik heb toch het idee dat je een luier dan te lang aan laat🥴

4 jaar geleden
Ja zeker aanrader! De etos heeft nu ook een baby abonnement. Dan komen ze 1x per 4 ,5 of 6 weken (kun je zelf kiezen) luiers bezorgen. Ook kun je daarbij billendoekjes en eventueel kunstvoeding bestellen. De doekjes zijn maar 1 euro per pak en de luiers zijn ook veel voordeliger. Wij zijn er erg tevreden over!

4 jaar geleden
https://www.etos.nl/baby-abonnement/?&src=baby&gclid=EAIaIQobChMI_rTqlpqj7wIVVhoGAB2zWwwoEAAYASAAEgIq2fD_BwE hier de informatie over het abonnement :)

4 jaar geleden
Ik vind ze ook niet fijn zijn veel breder maar ligt misschien ook aan postuur van je kindje wat dan fijner is een smalle of brede luier

4 jaar geleden
Reactie op jessymomof3girlz
Als je netjes om de 3 uurtjes een luier verschoont zijn eigenlijk alle luie ...
Zeker niet ik ben gwn fulltime thuis met ons zoontje. Verschoon hem ook regelmatig maar persoonlijk vind ik het niks 🤷🏻♀️ maarja elk kind verschild misschien vind jij ze wel fijn

4 jaar geleden
Geen goede ervaring mee. Neemt niet goed op, billen blijven vochtig waardoor snel luieruitslag. Het is goedkoper dan pampers, maar in dit geval gaat het gezegde naar mijn mening op: 'alle waarde naar zijn geld'

4 jaar geleden
Reactie op AyazHamza66
☺️

Nou dit dus. De mijne poept gewoon door de randjes heen van de kruidvat luiers. Omdat ze smaller zijn

4 jaar geleden
Prima ervaring mee. Heel veel gebruikt bij de 1e.
Opvang bij ons gebruikt ze ook.

4 jaar geleden
Ik vind ze enorm plastic vergeleken bij pamper. Die plasstreep is ook niet te zien gewoon. En een beetje het idee dat ze rode billen krijgt maar daarvoor was het al op om te zeggen of het echt zo is. We hebben een half pak gekregen maar ben echt blij als het op is. Ik heb ook Kruidvat gebruikt en dan zou ik eerder deze aanraden. Veel fijner werken. Maar ik blijf zelf het liefst bij de pamper.