11 Reacties
5 jaar geleden
Hoi! Ik wil je wel even geruststellen. Mijn man is 31 jaar geleden geboren met klompvoetjes. Heeft hiervoor een tijdje in het gips gezeten (elke keer nieuw gips om de stand aan te passen) daarna nog een tijdje aangepaste schoenen gehad. Maar je ziet en merkt hier nu helemaal niets meer van en werkt zelfs bij defensie. Dus als ze het 31 jaar geleden al zo goed konden herstellen.. ☺️ Komt goed en veel succes ermee!
5 jaar geleden
Bij ons is er wel een idee dat het zou kunnen zijn, maar de kinderarts zei dat ze tevreden genoeg was voor nu omdat wijdbeens de voetjes wel recht ‘kunnen’ staan. We worden doorverstuurd, over paar weken is er controle en/of evt hulp.
Wel zielig met dat gips zeg 😔 maar uiteindelijk voor een goed doel.
5 jaar geleden
Hoi, onze zoon is 2 jaar geleden met 2 klompvoetjes geboren. Onze ervaring is dat je het vaak als ouder lastig vindt om te zien maar dat jullie meisje omdat zij dit al vanaf de geboorte heeft straks niet anders weet. Wij zitten nu in de brace fase tijdens de slaapjes en dit gaat tot op de dag van vandaag goed. Met 15 maanden is hij gaan lopen en als je het niet weet dan zie je het niet. Alles is ons tot nu toe meegevallen.
5 jaar geleden
Reactie op Mar-86
Hoi, onze zoon is 2 jaar geleden met 2 klompvoetjes geboren. Onze ervaring ...
Oh heftig, ja ben heel benieuwd na de na behandeling... we gaan het afwachten.
5 jaar geleden
Reactie op Michelle1234
Hoi! Ik wil je wel even geruststellen. Mijn man is 31 jaar geleden geboren ...
Dankjewel heb hoop nu!!!
5 jaar geleden
Reactie op petraaa20
Bij ons is er wel een idee dat het zou kunnen zijn, maar de kinderarts zei ...
Hopelijk valt het mee!! 😮😔
5 jaar geleden
Onze oudste dochter had luxatie (heup uit de kom) heeft een spreidbroek 7 maanden gehad en gipsbroek 3 maanden. Ik vond het ook echt lastig. Maar je wend eraan en de kindjes hebben er echt geen weet van. Mijn dochter is nu een jaar spreidvrij, ze kent het straks alleen van de foto’s en verhalen. Het komt goed!!
5 jaar geleden
Heftig! Mijn broer heeft twee klompvoeten. De voeten zaten bij de geboorte echt tegen de benen aan geklapt. 33 jaar later heeft hij nog altijd dag en nacht pijn. Hij mist ook een spier in zijn onderbenen. Vaak zn knie uit de kom en nog extra operaties op latere leeftijd gehad.
Hopelijk is het bij jullie niet zo erg en krijgt ze een goede behandeling!
5 jaar geleden
Oh lieve schatje toch😪 ik wens een snelle herstel van die lieve kleine voetjes! Wij zullen zoiets snel zielig vinden en idd hartverscheurend, maar gelukkig weet zij niet beter. Ze heeft er geen erg in. En ik vertrouw erop dat ze dit zo goed en snel mogelijk kunnen verhelpen! Dikke kus voor je engeltje🥰
5 jaar geleden
Het zoontje van mijn zus had een klompvoetje. Ook gips en een keer geopereerd. Volgens mij in het begin constant een brace(soort snowboard) en daarna alleen 's nachts tot 3 jaar. Hij wist niet beter, niet fijn maar uiteindelijk viel het mee.