15 Reacties
5 jaar geleden
Ik volg even! Precies dezelfde vraag. Had t al wel in huis gehaald maar nog niet gebruikt omdat k niet weet welke speen. Heb zowel de dr Brown smal als de difrax flessen in huis.
5 jaar geleden
Wij gebruiken daar de Difrax spenen voor omdat de Dr Brown echt niks doorlaat met indikken. Die kunnen gewoon op de Dr brown fles. Hier lukt het met de M speen maar dat hangt uiteraard van de hoeveelheid af die je toevoegt.
5 jaar geleden
Reactie op yvv2589
In een ander topic las ik dat een difrax 123 speen op de dr Brown fles past ...
Ja ik gebruik ook de 1-2-3 speen en dat gaat goed. Drink bij 1,5 schepje op een fles van 150 bijna helemaal leeg op speen 1. En het laatste beetje gaat meestal naar speen 2.
5 jaar geleden
Ik geef johannesbroodpitmeel tegen spugen in de dr brouwns fles, speen nummer 3 en werk super goed
5 jaar geleden
Wij gebruiken JBPM met een brede hals dr brown fles (speen 1), 1 afgestreken schepje (kruidvat merk).. Dat gaat prima en zijn reflux is echt minder, af en toe komt er wat spuug mee met een boertje!
5 jaar geleden
Reactie op yvv2589
Hebben jullie baby’s niet extra last van krampen door de jbpm? Mijne heeft ...
Hier wel inderdaad. Op advies van de ostheopaat gestopt omdat het juist vertraagd in de maag doordat het natuurlijk dikker is waardoor ontlasting lastiger wordt.
5 jaar geleden
Ik gebruik hier 2 schepjes jbpm op 150 ml en een brede dr browns fles met speen 2 en dat gaat prima , ik let wel goed op de temperatuur jbpm lost beter op bij een hogere temperatuur