15 Reacties

5 jaar geleden

In een ander topic las ik dat een difrax 123 speen op de dr Brown fles past? Omdat door de fles speen van dr Brown de dikke voeding dan niet heen gatver

5 jaar geleden

Misschien een stomme vraag maar waarom geef je johannesbroodpitmeel?

5 jaar geleden

Ik volg even! Precies dezelfde vraag. Had t al wel in huis gehaald maar nog niet gebruikt omdat k niet weet welke speen. Heb zowel de dr Brown smal als de difrax flessen in huis.

5 jaar geleden

Wij gebruiken daar de Difrax spenen voor omdat de Dr Brown echt niks doorlaat met indikken. Die kunnen gewoon op de Dr brown fles. Hier lukt het met de M speen maar dat hangt uiteraard van de hoeveelheid af die je toevoegt.

5 jaar geleden

Ik heb de dr browns fles met smalle hals. En wij gebruiken speen 2. Eerst gaven we gewone hero standaard. Nu hero nutrasense comfort plus Zit het al in. Met speen 2 gaat het goed alleen het laatste stukje niet dat dikt in.

5 jaar geleden

De dr Brown fles is geen goede optie (voor ons kindje dan). Sowieso moet je dan speen 2 proberen, maar zelfs dat ging bij ons moeizaam. Zijn overgestapt naar de difrax fles en dan speen M of de 1-2-3, kan allebei. Scheelt een heel gevecht en frustratie!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op SJ1992

Misschien een stomme vraag maar waarom geef je johannesbroodpitmeel?
Hij heeft last van reflux, voornamelijk in de avonden

5 jaar geleden

Reactie op yvv2589

In een ander topic las ik dat een difrax 123 speen op de dr Brown fles past ...
Ja ik gebruik ook de 1-2-3 speen en dat gaat goed. Drink bij 1,5 schepje op een fles van 150 bijna helemaal leeg op speen 1. En het laatste beetje gaat meestal naar speen 2.

5 jaar geleden

Wij gebruiken eerst de 2 speen tot het niet meer lukt en dan de 3. Wat eigenlijk weer te snel gaat. Hebben ook de 123 speen in huis van de difrax maar snap niet hoe die werkt op de dr brown fles😑😅

5 jaar geleden

Ik geef johannesbroodpitmeel tegen spugen in de dr brouwns fles, speen nummer 3 en werk super goed

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Karina-Eva

Ik geef johannesbroodpitmeel tegen spugen in de dr brouwns fles, speen numm ...
Welke hoeveelheden gebruik je aan melk en johannesbroodpitmeel?

5 jaar geleden

Wij gebruiken JBPM met een brede hals dr brown fles (speen 1), 1 afgestreken schepje (kruidvat merk).. Dat gaat prima en zijn reflux is echt minder, af en toe komt er wat spuug mee met een boertje!

5 jaar geleden

Hebben jullie baby’s niet extra last van krampen door de jbpm? Mijne heeft nu al heel veel last van krampen dus twijfel of k moet starten met jbpm

5 jaar geleden

Reactie op yvv2589

Hebben jullie baby’s niet extra last van krampen door de jbpm? Mijne heeft ...
Hier wel inderdaad. Op advies van de ostheopaat gestopt omdat het juist vertraagd in de maag doordat het natuurlijk dikker is waardoor ontlasting lastiger wordt.

5 jaar geleden

Ik gebruik hier 2 schepjes jbpm op 150 ml en een brede dr browns fles met speen 2 en dat gaat prima , ik let wel goed op de temperatuur jbpm lost beter op bij een hogere temperatuur