113 Reacties

6 jaar geleden

Moest 16/17DPO zijn haha 🤣

6 jaar geleden

Goed idee! Mijn nod was gister of vandaag en de onderste test is van zojuist! (E = early)

6 jaar geleden

Goed idee! Mijn nod was gister of vandaag en de onderste test is van zojuis ...
Wauw wat een mooie oploop! En weet je ook hoeveel DPO je bent?

6 jaar geleden

Reactie op margarethd

Wauw wat een mooie oploop! En weet je ook hoeveel DPO je bent?
Thanks! Ik denk 14 of 15 dpo

6 jaar geleden

4 (mei) was mijn NOD Dit zijn de gewone testen van action Vandaag 6 weken exact Ben 7 dpo begonnen met testen .met een vroege test 8 dpo met de "gewone" testen

6 jaar geleden

Foto van afgelopen vrijdag, de week ervoor ook al een positieve test. 3 juni de eerste echo 😍

6 jaar geleden

De mijne 💗

6 jaar geleden

Reactie op Lisettexx

Foto van afgelopen vrijdag, de week ervoor ook al een positieve test. 3 jun ...
Wat leuk ik heb 3 juni ook m’n eerste echo!!

6 jaar geleden

Vandaag 5 weken en 4 dagen. Ik heb in totaal wel 6 testen gedaan. 2 dagen NOD begonnen en ze liepen mooi op.

6 jaar geleden

Mag ik vragen wat dpo is? Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Foto is van 2 dagen daarvoor.

6 jaar geleden

Reactie op B7688

Mag ik vragen wat dpo is? Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Foto is van 2 dag ...
Days past ovulatie Dagen na je eisprong

6 jaar geleden

Heel onverwachts 3e kindje. Om half 10 zometeen mijn eerste echo. Ben ongeveer 6 weken super zenuwachtig

6 jaar geleden

Vier dagen naar nod ☺️

6 jaar geleden

6 jaar geleden

Dit is de mijne en morgen hebben we omze eerste echo. Weliswaar een pretecho met 6+6.

6 jaar geleden

Vier dagen naar nod ☺️
Jeetje wauw!

6 jaar geleden

Leuke topic! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. 4 juni de eerste echo

6 jaar geleden

Vier dagen naar nod ☺️
Super leuk en positief topic ! Allemaal gefeliciteerd met jullie wondertje ❤️

6 jaar geleden

Dit was afgelopen donderdag op 14 mei, nadat ik daarvoor (met paar dagen ertussen) ook twee testen had gedaan. Het streepje was toen zo wazig, dat ik dacht dat ik niet zwanger was 😂 Totdat mijn menstruatie uitbleef en daarna toch maar weer een test had gedaan en toch echt duidelijk zwanger bleek! Ik kon het haast niet geloven, omdat ik pas net gestopt was met de pil en de maand ervoor 1x ongesteld was geworden. Vandaar de verbazing en verrassing, maar extra leuk! 🥰

6 jaar geleden

Dit was vorige week zondag. Toen was ik 4W.2D en nu 5W.3D. Volgende week met 6W.4D staat een echo geplant :) Zo blij!!!!