16 Reacties
5 jaar geleden
Ik denk je iets bedoelt van:
Met alle trots willen wij meedelen dat vanmiddag om blabla onze kleine drol geboren is. Moeder en kind doen het goed etc etc?
Ik heb werkelijk waar nog geen idee, ik weet wel dat ik het niet heel snel ga delen. Eerst even lekker bijkomen en genieten met 👨🏻 en 👶🏻 ❤️. Maar ben wel benieuwd naar de teksten van jullie!
5 jaar geleden
Wij gaan ook eerst een paar dagen afwachten. Eerst even bekomen. Daarna zou ik het bekend maken adhv een filmpje met foto's, enkele van tijdens de arbeid thuis of in het ziekenhuis, daarna foto van onze baby met geboortedatum, gewicht enzo en daarna eerste gezinsfoto. Dit met een specifiek liedje 😁
5 jaar geleden
Reactie op Jbtje1991
Deze denk ik

Dat is een mooie, denk dat ik die ga gebruiken. Mijn zus had meteen of Facebook gezet dat ik zwanger was nog voor ik het kon doen. Ze was de laatste die ik het vertelde, kwam omdat ze elke keer het afspreken uitstelde, uiteindelijk via what's app video verteld. Binnen 2 minuten had ze het geplaatst bam en bedankt. Nu wel gevraagd of ze niks wil plaatsen maar waarschijnlijk negeert ze dat toch.
5 jaar geleden
Wij hebben het gedichtje van ons geboortekaartjes gebruikt:
Daar ben je dan
met je kleine voetjes en
lieve lijfje
onze nieuwe grote liefde
en dat blijf je
Onze dochter is geboren!
En dan haar volledige naam, geboortedatum en tijdstip, gewicht en lengte 😊
5 jaar geleden
Ik heb hier ook volop van tevoren over nagedacht en wat teksten in mijn notities gezet. Uiteindelijk heb ik me laten leiden door het moment. Onze baby is 5 over half 1 s nachts geboren en heel die nacht voelt als een grote waas. Ik weet wel dat ik s morgens nog steeds wakker was en verliefd naar hem aan het kijken was (nog vol adrenaline van de bevalling). Uiteindelijk heb ik hem s morgens vroeg geplaatst op fb en ter plekke een korte, krachtige tekst erbij getypt vanuit mijn hart. Als ik het terug lees voel ik nog steeds die emotie. En de tekst was zo kort en simpel maar oh zo krachtig, zou deze van tevoren nooit bedacht hebben. Wellicht laten leiden door het moment als je kleintje er is?
5 jaar geleden
Wij hadden deze: Het is winter
maar voor ons schijnt de zon
omdat op 28 december 2020
jouw leven begon
Welkom lieve Liv
Je hebt de wereld nu al zoveel mooier gemaakt!❤
Papa en mama zijn helemaal in de wolken😍