Hallo allemaal,
Ik ben gister opgenomen in het ziekenhuis omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb. Dinsdag willen ze de bevalling gaan inleiden met 37 weken. Ik wil zo min mogelijk medicijnen om het op te wekken omdat ik hiervoor een keizersnede heb gehad. De kans dat de litteken scheurt is nog steeds klein maar wordt wel 3x vergroot. Nergens om me druk over te maken zei de gynaecoloog maar ik wil het toch zelf op gang helpen. Zo natuurlijk mogelijk. Ze zeiden in het ziekenhuis dat frambozenbladthee helpt. Heeft iemand hier ervaring mee en hoelang duurde het voordat het op gang kwam?
Heel benieuwd naar jullie reactie.
Ja ik heb er ervaring mee! Begonnen met drinken vanaf 38+1 en een week later is mn 1e zoontje geboren. Had bijna geen bloed verloren, vloeide ‘maar’ 3 weken dus ga het dit keer ook zeker proberen.
Ik ben er ook aan begonnen vorige week. Heb de thee van het merk Heath&Heather. Gekocht bij Holland en Barrett.
Online kan je het ook kopen. Zou er nog verschil zitten? Welke zou de beste zijn?
Ik ben er ook aan begonnen vorige week. Heb de thee van het merk Heath& ...
Ik heb deze gister ook gekocht, maar baalde na het lezen van ingrediënten. Er zit maar 30% frambozenblad in. Heb nu van Jacob Hooy besteld online, die is puur!
Verder: ik heb een paar dagen geleden ook zo’n topic opgestart (bevalling opwekken). Je zou voetreflexologie zelf kunnen uitvoeren of door je partner, schijnt ook te helpen. Heb het gister door de fysio laten doen, en die vertelde dat het meermaals per dag mag, aan de binnenkant van de voet, 2 cm onder de knobbel. Google het anders even 🤗
Succes!
Ik lees nergens dat deze thee weeën zou opwekken. Hebben jullie een artikel gevonden die dit zegt dan?
Lees alleen dat het werkt voor betere en krachtige weeën, tijdens de bevalling.
Dat frambozenblad thee de weeen opwekt is een fabeltje hoor. Het is wel goed voor de baarmoeder, dat je minder zou bloeden. En dat de weeen efficiënter en krachtiger zullen zijn. Ook is het na de bevalling goed om de baarmoeder te helpen slinken en is het goed voor borstvoeding.