10 Reacties

5 jaar geleden

JA! 🤩 Tenzij de mayo zouden zelf maken, dan zit er een rauw ei in. Maar eerlijk gezegd vraag ik daar niet altijd naar.. Ik ga er maar gewoon van uit dat het uit één voorgemaakt pak komt.

5 jaar geleden

Als je met mayo fritessaus bedoelt dan wel, maar in echte mayonaise zit rauwe ei, wat je beter niet kunt eten

5 jaar geleden

Reactie op MamaLoes123

Als je met mayo fritessaus bedoelt dan wel, maar in echte mayonaise zit rau ...
Als het uit een pot uit de winkel komt mag dat wel gewoon hoor

5 jaar geleden

Ja ik eet het zelfs uit de fles van de supermarkt. Al moet ik zeggen als we snackbar gaan ik meestal kies voor Pinda saus😅

5 jaar geleden

Denk dat de meeste sowieso van zulke grote fritessaus bakken inkopen ofzo, dus kan gewoon wel. Ik heb er onwijs veel zin in! Mijn man zegt dan altijd "mayo met patat" ipv patat met mayo, ik at echt onwijs veel mayo erbij altijd (kwam geen gram aan, maar natuurlijk wel superslecht voor je aderen). Heb dit dus helemaal niet meer gegeten sinds ik zwanger ben, maar hemeltjelief wat heb ik er zin in, zeg🤤🤤

5 jaar geleden

Ja heeeeeeerlijk! Niet te vaak! In mijn 1e trimester kon ik amper wat eten en kotste nonstop.1x id week at ik friet met mayo en dst was de enige dag dat ik me goed voelde

5 jaar geleden

Mayonaise uit een pot mag gewoon!😀 en ik denk niet dat veel frituren zoveel mayonaise zelf maakt 🙈

5 jaar geleden

Ik zal eens naar het programma van keuringsdienst van waarde kijken “ patat met” je zult verbaasd staan het bestaat 70-80% uit water 😊

5 jaar geleden

Dan zou mijn zwangerschap mij wel heel zwaar en depressief maken als ik ook geen mayonaise mocht eten 🤣 😞

5 jaar geleden

Geen probleem hoor! Enkel in restaurant zou ik vragen of de mayo vers gemaakt is. In frituur ga ik daar echt niet van uit. 😄 Deze avond had ik wel even een 'oeps' momentje. Ik eet heel graag kaas en heb al vaak de verpakking gecheckt maar nu dus niet. Zit ik lekker geitenkaas te strooien op mijn slaatje (alles goed gewassen), vraag ik me opeens af of het wel ok is. Bleek het van rauwe melk te zijn... Alle stukjes er terug af en balen dat ik het niet kon eten. 😄 Af en toe speel je dus waarschijnlijk wel iets naar binnen wat je beter niet doet.