14 Reacties

5 jaar geleden
Gek.. hier mag het wel gewoon. Plaatselijke verdoving. Ik zelf heb zonder verdoving gedaan.

5 jaar geleden
Ik vul gaatjes zonder verdoving. Is maar 1 minuut even kut. Een kind baren duurt langer en is nog kutter 🤣

5 jaar geleden
Naja goed... Het gaat mij er natuurlijk niet om of iemand wel of niet een gaatje vult met verdoving. Dat lijkt mij de keus van een ieder ander, maar dat als je dit wel doet met verdoving en een afspraak hebt staan binnenkort, dat je misschien eerst even moet bellen of jouw tandarts het wel doet, want hier is blijkbaar ook verschil in, zo te lezen! ;)

5 jaar geleden
Reactie op lillian1993
Ik heb het vandaag ook zonder verdoving gedaan , valt echt mee
Wel fijn om te lezen! Dank :)

5 jaar geleden
Ik heb tijdens mn 1e zwangerschap een ingreep bij de kaakchirurg gehad. Zeker wel verdoofd ook, maar ze gebruiken een andere verdoving als je zwanger bent. Misschien heeft jouw tandarts die niet? En of het pijn doet zonder verdoving hangt denk ik heel erg af van de plek en hoe diep het zit.

5 jaar geleden
Volgens onderzoeken kan het niet veel kwaad volgens mij. Maar mijn tandarts adviseerde destijds om gedurende de aanleg van de baby (waar het meest mee fout kan gaan) toch even geen gaatje te behandelen. Na 12-16 weken zou het dan wel weer kunnen. Hij opperde ook om zonder verdoving te doen, maargoed grote hoeveelheden stresshormonen doen ook wat in je lijf. En pijn veroorzaakt stress, dus dan liever even uitstellen.