6 Reacties

5 jaar geleden

Wij zijn wel aan het denken om iets extra voor de meter en peter te geven, maar vragen ons dan ook af.. Moeten we dan ook niks extras voorzien voor de grootouders? 😅

5 jaar geleden

We gaan ook iets geven maar geen idee wat . Een bokaal doopsuiker is weg gesmeten denk want die gaan da nooit op eten . Met de doop 3 maanden later gaan ze mooie foto krijgen dat weet ik al wel haha

5 jaar geleden

Wij zijn wel aan het denken om iets extra voor de meter en peter te geven, ...
Ik weet niet. Hier word het langs mijne kant het 3de kleinkind en langs zijne kant het 4de , en we hebben allemaal niks extra voorzien voor de grootouders 😅 maar mijn partner twijfelt om dus meter en Peter iets extra te geven of niet. Omdat dat blijkbaar wel veel gedaan word. Bij mijn dochter hebben ik het ook allemaal niet gedaan (andere papa) iedereen hetzelfde, het grootste cadeautje is toch de baby! 😍

5 jaar geleden

Reactie op Angel1986

We gaan ook iets geven maar geen idee wat . Een bokaal doopsuiker is weg ge ...
Ja hier de meter (mijn zus) heeft een zoontje van 7 jaar die zal dat wel allemaal opeten 😅🤣, maar de Peter (beste kameraad van partner) is alleen en die zal dat wel gewoon zo laten staan, mijn partner is ook Peter en zijn Peter bokaal met doopsuiker is ook altijd op de kast blijven staan. (3jaar later....) 😅 dus ja dat is wel waar, daarom twijfel ik voor iets anders, maar wat? 🤷🏼‍♀️😅

5 jaar geleden

Reactie op Sarah-v

Ja hier de meter (mijn zus) heeft een zoontje van 7 jaar die zal dat wel al ...
Er wordt ook vaak een grote fles duvel bv kado gedaan aan de peter , maar dan met een leuke Peter-sticker op? :D

5 jaar geleden

Wij geven ze een bokaal doopsuiker voor op het werk. Zo ook voor de grootouders. Mijn zussen deden het ook allemaal zo dus vandaar.