58 Reacties

één jaar geleden

Naja onze dochter is al weer 19maanden. Spreken als brugman letterlijk dingen vragen. Dat je denkt hoe kom je der op gaat zo snel. Ze is nu 11kg en was bijna net zo groot als de giraf op de muur bij het consultatiebureau. (Ze lijkt zo klein op de foto maar ze is al bijna 1 meter scheelde 1cm nog ofzo). Dus vandaar dat 92 beetje klein werd😅🤪. Maar haar ontwikkeling is gewoon goed gelukkig. Ondanks ze veel ziek is al vanaf dat ze 6maand is komt ze gelukkig wel aan.

één jaar geleden

19maanden alweer gaat ontzettend vlug en is een sloeber🙈 #09/01/2021

één jaar geleden

Wat leuk! Al maanden niet meer op deze app gekeken.. Ik opende de vorige geboorte club, wat leuk om alle kindjes al zo groot te zien zeg! Mijn kleine vent is alweer 20 maanden! 🥺Wat gaat het toch snel allemaal! Echt onbegrijpelijk soms!

één jaar geleden

Dit kleine monster is ook al weer 19mnd en al weer bijna 2mnd grote broer 💪 Kletst de oren van je kop.. er is alleen niet altijd iets van te maken (veel brabbelen nog met hier en daar een woord ertussen. Maar dit komt ook door de meertalige opvoeding) Klimt overal op, valt ook overal af 🤦‍♀️🤣🤪 #boyswillbeboys Hij doet t kei goed 🫶❤️

één jaar geleden

Ons heerlijk bezige meisje vorige week op het strand met haar papa 😍❤️

één jaar geleden

Onze kleine dreumes van 19 mnd bij de dierenboerderij waar ze alle geluiden al na kan doen. En net als jij zit ik ook vanaf t begin op deze app en volg en begin topics super leuk dat ik altijd mijn hart kan luchten bij jullie mama's. Onze dreumes groeit goed eet goed en als ik de ontwikkelingen zo volg de sprongetjes dan hebben we die ook allemaal rond de periode dat ze moesten komen meegemaakt. Nu loopt ze sinds 3 weken en heeft heel veel energie en dit kan er soms voor zorgen dat ze oververmoeid raakt ook al proberen we haar rust te geven en op tijd tussen 19/20 naar bed en dan wordt ze ook heel jengelig en hebben we t gelijk door. Maar ook wij hebben soms nachten dat t allemaal niet zo volgens schema gaat of dagen dat ze ineens niet meer t eten lust wat ze de vorige dag nog lekker vond of horen we de hele dag neeeee en krijgt ze nu een karaktertje en een pittig karakter. Ze weet heel goed wat ze wel en niet wil en dat vind ik alleen maar leuk om te zien. Hoop dat t met jullie mama's met jullie dreumes ook goed gaat

één jaar geleden

Deze stoere meid is al weer 19 maanden… met een valse start met veel ziekenhuis bezoeken en gips aan beide beentjes door klompvoetjes (wisten we niet) loopt ze nu te springen, dansen en te rennen. Voor haar doen nog best snel! Het is een fijntje met nog steeds maat 74/80 maar dat vind ik niet heel erg hihi ze doet het echt super en slaapt en eet vanaf dag 1 echt al goed gelukkig geen moeilijkheden mee gehad, het is alleen wel een avontuuriertje en moet haar goed in de gaten houden want die ziet echt 0 gevaar! Maar och wat zijn we nog steeds blij ondanks dat ze al veel heeft meegemaakt <3

één jaar geleden

Heerlijk spelen in monkeytown 😍

één jaar geleden

Hier nu 20 mnd, op motorisch gebied is hij best snel zowel grove als fijne motoriek. Taalontwikkeling.. veel geluiden en gebaren om iets aan te geven maar nog geen woorden. Slaapt nog altijd niet door, nog steeds nachtvoeding(en). En ook overdag nog 2 a 3 flessen. In november wordt hij grote broer. Super sociaal kereltje, gaat niet naar kdv oid. Avontuurlijk, volhardend, vrolijk, eigenzinnig. Maat 92 behalve broeken dat is 86, schoenmaat 25.

één jaar geleden

Onze avonturier wil ineens heel vaak op blote voeten lopen en dan alle soorten ondergronden uitproberen. 😅 (Ik hou ondertussen geobsedeerd in de gaten of er niks scherps ligt op de grond haha) Hier loopt ze zelfstandig van de opvang naar huis (500m) 😆 trapje af, tunneltje door, stukje gras afsnijden, hoge drempels. Moest haar alleen af en toe tegenhouden dat ze niet op het fietspad sprong, verder deed ze het perfect!

één jaar geleden

Reactie op Maramae

Onze avonturier wil ineens heel vaak op blote voeten lopen en dan alle soor ...
Wauw wat loopt ze mooi rechtop! Onze dochter loopt meestal nog als een dronken baviaan 🤣.

één jaar geleden

Reactie op CeeCee

Wauw wat loopt ze mooi rechtop! Onze dochter loopt meestal nog als een dron ...
Hahaha dat is de beste omschrijving, die van ons ook!!

één jaar geleden

Reactie op CeeCee

Wauw wat loopt ze mooi rechtop! Onze dochter loopt meestal nog als een dron ...
Hahah dat zeg je mooi🤣 Het gaat hier sindskort met sprongen vooruit inderdaad! Weg drenteldreumes 😆

één jaar geleden

Mevrouw is 20maanden. En ondertussen wil ze dus rennen😅 en dat gaat dus wel eens fout. Ook wil ze overal opklimmen wat dus ook wel eens fout gaat. Dus we hebben hier een brokkenpootje in huis😅🙈. En al aardig wat bloedneusjes omdat ze op de een of andere manier zo raar valt dat ze net onder der neus schaaft😅 vraag me niet hoe ze het voor elkaar krijgt. Verder vraagt ze heel veel dingen inplaatst van bijvoorbeeld voor de kast staan en zeggen uh of te wel hier met dat koekje🤣 ze vraagt nu in de zin van koekie?(althans lijkt er op. Verder is het dijntje (dolfijntje) en klets ze je de oren eigenlijks al van je kop. Drinkt inmiddels uit een normale beker zonder 365graden. Loopt trap op en af. Dus gaat aardig goed. Dit keer een foto met mama want dat was de laatste foto die tot nu te gemaakt heb van een paar dagen geleden😅🙈

één jaar geleden

Sara is 2 aug grote zus geworden💙 duopenotti samen🥰 ze is super lief voor haar broertje. Sara is een slim meisje, we oefenen nu de kleuren, we kennen geel, blauw, groen en rood al😎 Ze kan super lief zijn en helpt graag maar kan ook heel pittig zijn en gooit dan graag😝😅 Ze is erg leergierig, slaapt goed zowel overdag nog 2 a 3 uur en snachts van 7 tot 6. Ze eet tot nu toe alles en wil t vooral zelf doen. Dat gaat erg goed. Maatje 92, en schoenmaat 22. Echt een prinsesje🥰

één jaar geleden

Opa helpen in de tuin 🍁🍂

één jaar geleden

Hier is lieke van 04/01/2021 ♡

één jaar geleden

Hier is Marly van 18-01-2021. Wat leuk dat dit bericht er is, leuk om alle kindjes te zien en wat zijn ze allemaal groot al hè, stop de tijd zou je denken. Super leuk deze topic. Groetjes Angelique 👋

één jaar geleden

Hier is onze James van 18.01.2021 🥰

één jaar geleden

Dagje Efteling 😍 Jasmijn 11-01-2021