40 Reacties
5 jaar geleden
Ik had dit ook en dacht dat het idd urine verlies was, het rook niet zoet en ook naar urine (was denk ik een combinatie van urine en vrucht water) 7 uur later was mijn prachtige zoon er! Ben bevallen met 36+1. Ik zou de verloskundige bellen voor de zekerheid!
5 jaar geleden
Ik ben nu 38 + 6 dgn bijna 39 weken en klinkt heel bekend. Ik heb zojuist maar even vd zekerheid de verloskundige gebeld en die gaf aan bij een natte slip gelijk contact op te nemen met de verloskundige. Ik heb dat dan niet maar wel veel plassen en rugkrampen net als jij en gister tijdens gemeenschap kwam veel water vrij. Dacht overigens dat t urine was maar wist ook niet of t zuur of zoet rook. En als je het niet vertrouwt toch ook al is het midden in de nacht jouw vk bellen. Sterkte!
5 jaar geleden
Even op je hand blazen. Kijken of er dan vocht uit loopt. Als dat zo is zijn het je vliezen.
5 jaar geleden
Ik had dit ook en dacht dat het idd urine verlies was, het rook niet zoet e ...
Blaas op de achterkant van je hand, als je dat doet en er komt vocht naar beneden dan is het je vruchtwater btw!
5 jaar geleden
Reactie op xxxxxML
Als de vliezen breken dan komt er wel heel wat naar beneden
Dat hoeft niet, sommige vrouwen verliezen maar een beetje elke keer. Als je ligt en gaat zitten en er stroomt dan iets uit schijnt het vruchtwater te zijn dat zich dan tijdens het liggen heeft opgehoopt in je vagina. Ook als je op je hand blaast (dus wat druk zet schijnt het vruchtwater te zijn
5 jaar geleden
Na het lezen van dit topic had ik net hetzelfde mijn broek was best nat... Manlief wakker gemaakt en naar het ziekenhuis vermits onze meid via keizersnede geboren zal worden, 1 cm ontsluiting vliezen zijn gebroken om 5u30 gaan ze me klaar maken voor keizersnede... Nog even proberen te rusten tussen de weeën door 😁
5 jaar geleden
Vrucht water kan ook maar heel weinig zijn!!!!! Ik had afgelopen donderdag avond paar druppels en dacht dit kan geen vrucht water zijn zo weinig en ik voelde voor de rest helemaal niks. Achteraf had ik echt moeten bellen en actie moeten onder nemen ben gister bevallen van een zoon maar heb te lang gewacht waardoor hij nu een last heeft van een infectie 😔 lig nu in ziekenhuis en moet hier komende tijd blijven. AUB VRUCHTWATER KAN DUS OOK ZO WEINIG ZIJN!!!! En er hoeft niet na een beetje nog meer te komen!!!! En bij twijfel dames ALTIJD BELLEN!!!!!
5 jaar geleden
Reactie op xxxxxML
Als de vliezen breken dan komt er wel heel wat naar beneden
Dit hoeft niet per se zo te zijn. Het kwam ook een klein scheurtje bovenin je vliezen zijn, dan verlies je echt niet veel in één keer. Heb dit zelf gehad bij mijn eerste bevalling.
5 jaar geleden
Reactie op Rosiey
Vrucht water kan ook maar heel weinig zijn!!!!! Ik had afgelopen donderdag ...
Vreselijk zo wil je je kraam week niet begin hoop dat alles snel weer helemaal goed is en dat jullie snel naar huis kunnen 🤞🏻
5 jaar geleden
Reactie op Essje
Het kan ook waterige afscheiding zijn , sinds goede week hier last van. Dac ...
Jaa dit soort topics en berichten maken me echt bang. Lig nu al 20 min na te denken of ik niet ergens de memo gemist heb tussendoor en toch gebroken vliezen heb bij die ene keer dat m’n broekje nattig leek ipv afscheiding 🤦🏼♀️