12 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben 5+4 en heb ook geen afscheiding. Alleen soms licht misselijk. Wel zeurende stekelige pijn onderin mn buik. Soms zo heftig dat ik niet weet hoe ik moet liggen/zitten.

6 jaar geleden

Ja zeker, hier net zo de ene dag niks andere dag wel. Bij mijn zoontje had ik geen afscheiding en dochertje wel en nu ook weinig hoeft niks te zeggen!

6 jaar geleden

Ook ik heb weinig afscheiding, bij mij komt dat met het plassen dus zie er weinig van. Ook las ik op internet dat het verschillend per persoon is met afscheiding.

6 jaar geleden

Ik heb er ook niet altijd last van! De ene dag is het wat meer en de andere dag is er bijna niks. Ik hoop dat je nog een beetje vertrouwen hebt in je lijf! 🍀

6 jaar geleden

Wees blij :) Het is ook zo dat symptomen geen elkele garantie geven of je kunnen vertellen dat het goed gaat . Alleen de (bloed) test en echo kunnen dat . Probeer alle kwaaltjes los te laten heeeel moeilijk ik weet het soms knijp ik ff in mijn borst om te kijken of ze nog gevoelig zijn 🙈🙈

6 jaar geleden

Je kan er last van hebben, hoeft dus niet. Net als van misselijkheid, hoeft ook niet. Mijn zwangerschap van mijn dochter liep ik vanaf dag 1 tot week 41 zonder problemen en kwalen.

6 jaar geleden

Hai! Ik kom er tot nu toe ook goed vanaf, wat me blij maar tegelijkertijd ook onzeker maakt... Wel wat gevoelige borsten, klein beetje krampjes misschien en wel wat vermoeider (maar dat heb ik wel vaker in vlagen). Ik voel me niet per se echt zwanger. En dan lees je van mensen die na een miskraam zeggen: ik voelde me achteraf gezien ook niet echt zwanger. En daar gaan de alarmbellen weer. Maar zoals je leest en zoals ook mijn moeder zei: je kunt prima een gezond kindje op de wereld zetten zonder last te hebben van kwaaltjes! We moeten er maar van genieten!

6 jaar geleden

5+4 wel afscheiding.. Maar verder nog niet echt kwaaltjes. Vorige keer toen ik mijn miskraam kreeg heb ik 1 week echt alle symptomen bij elkaar gehad.. Dus zegt helemaal niks

6 jaar geleden

Ik ben 5+5 en heb ook niet meer afscheiding.. Soms wat gevoelige borsten, soms wat opgeblazen, maar dat is het ook.

6 jaar geleden

Ik ben 9 weken zwanger en heb nog helemaal geen afscheiding gehad. De eerste echo was hartstikke goed dus ik maak me daar ook geen zorgen over

6 jaar geleden

Ik heb ook weinig afscheiding. Alleen met afvegen begint het wat meer te worden sinds een week ongeveer . Gr

6 jaar geleden

Ik had ook totaal geen afscheiding! Nu pas sinds een paar dagen (ben nu 8+4 weken). En gisteren echo gehad met kloppend hartje! Het hoeft dus totaal niet!