10 Reacties
4 jaar geleden
Ik had bij m'n 2e zwangerschap ook geen symptomen maar wel een Heeeeeeel licht streepje op de test
Inmiddels een lekker ventje van 15+ mnd🥰.
Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, over een paar dagen nog een keer testen.
4 jaar geleden
Hoi! Bij beide zwangerschappen had ik tot mijn buik groeide geen tekenen van zwangerschap. Niet eens 1 kwaaltje. Soms vergat ik dat ik zwanger ben. Dit maakte mij soms ook onzeker, waardoor elk bezoekje aan de verloskundige zo'n opluchting was.
Het kan dus zeker wel!
Een licht streepje is eigenlijk gewoon positief. Ik zou over 2/3 dagen nog eens testen en kijken of het streepje duidelijker wordt.
4 jaar geleden
Je zou evt een digitale test kunnen overwegen waarbij je duidelijk zwanger of niet zwanger ziet staan
4 jaar geleden
Bedankt voor al jullie antwoorden. Ik heb inmiddels ook begrepen dat er bij een licht streepje wel nog een erg grote kans is dat de innesteling moet plaatsvinden en nog kan mislukken. Dus ik vind het wel nog erg spannend allemaal en blijf even door testen tot een dikke streep..
4 jaar geleden
Bij mij was me streepje ook licht, maar was toch al 6 weken zwanger! En inmiddels al 15 weken bijna!
4 jaar geleden
Reactie op Cassandra1994
Bij mij was me streepje ook licht, maar was toch al 6 weken zwanger! En inm ...
Hier helemaal hetzelfde. Heb wel 7 testen gedaan, bijna elke dag en soms een dag er tussen, en ben pas gaan testen op dag 1 NOD. dus het kan gewoon. Zat trouwens geen verschil tussen de action test of de clear blue. En ook nu 15 weken zwanger. Hoop voor je dat je toch zwanger bent! ❤️
4 jaar geleden
Mijn verloskundige zei dat zelfs een heel licht streepje een positieve test is, dus dat denk ik dat hier ook het geval is. Mijn testen kregen uiteindelijk ook een donkere streep maar echt pas na 2 weken overtijd. Ik voelde verder ook niet echt iets op wat buikkrampen na dus het kan allemaal! Liefs