10 Reacties

5 jaar geleden

Dat komt me wel bekend voor ja! Dacht eerst dat het door mijn hooikoorts komt, maar normaal heb ik er geen last van rond deze tijd van het jaar 馃ぃ Zal het door de zwangerschap komen? 鈽猴笍

5 jaar geleden

Lijkt me hooikoorts door de sterke doorbloeding kan je anders/beter reageren dan normaal. Zo kan je er normaal rond deze tijd geen problemen mee hebben en nu wel of normaal helemaal gek worden en nergens last van momenteel. Ik heb hele zware hooikoorts en dit is een van de dingen waar ik momenteel ook meeste last van heb

5 jaar geleden

Reactie op MomJ鈥檚

Lijkt me hooikoorts door de sterke doorbloeding kan je anders/beter reagere ...
Heb inderdaad nooit last van hooikoorts. Het is ook geen kirebelkeel, gewoon echt jeuk 馃槀 verschrikkelijk 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Anita1984

Dat komt me wel bekend voor ja! Dacht eerst dat het door mijn hooikoorts ko ...
Ben blij dat ik niet alleen ben 馃槄 Maar waarom lees je nooit ergens over deze kwaaltjes en enkel maar de standaard :p, ik heb normaal nooit last van hooikoorts dus kan het niet vergelijken. Dus mij leek het weer zo iets te zijn door de zwangerschap ', of het konstant dragen van de mondmaskers die we moeten ophebben zodra we buiten komen.. 馃槄

5 jaar geleden

Mijn handen en bovenbenen jeuken heeeel erg! Gehemelte lijkt me n贸g irritanter pfff 馃槵

5 jaar geleden

Ik had dit ook heel erg aan het begin van de zwangerschap! Om gek van te worden, je gehemelte krabben is lastig haha. Gelukkig wel over bij mij, nu vooral verstopt oor en aan een kant hoofdpijn en altijd verstopte neus.

5 jaar geleden

Reactie op mommmy2be

Ik had dit ook heel erg aan het begin van de zwangerschap! Om gek van te wo ...
Ben blij voor je dat je er vanaf bent. Inderdaad. Zo verschrikkelijk ! Hoofdpijn heb ik al zo een 7jaar enorm vaak, dus daar weet ik gelukkig raad mee馃槀, hopelijk zijn bij jou de hoofdpijn en verstopte neus en oren snel afgelopen 馃挭馃挭

5 jaar geleden

Mijn handen en bovenbenen jeuken heeeel erg! Gehemelte lijkt me n贸g irritan ...
Kan ook verschrikkelijk irritant zijn 馃槄

5 jaar geleden

Hooikoorts misschien?

5 jaar geleden

Reactie op Grand

Hooikoorts misschien?
Geen idee ik heb nog nooit hooikoorts gehad, heb ook geen loopneus of mijn ogen die pikken ofzo, 馃檲