33 Reacties

5 jaar geleden

Beige en wit gaat altijd of groen 😕

5 jaar geleden

Bij de zeeman of Primark laatst geweest veel leuke unisex kleding. Ook denk Ik een beetje stoer voor een dame of een beetje lief voor een jongetje.

5 jaar geleden

Ja! Met de eerste ook niet geweten. Ik ben niet zo van online. Heb toen beetje t minimale in neutraal gedaan en na de geboorte af en toe wat bij gekocht. Wit, geel en groen en iets met diertjes kunnen al snel voor beide. Is beetje een gevoelsding wat je voor beide vind kunnen.

5 jaar geleden

Lidl webshop! Heel fijn en zacht. Soms wel even zoeken.

5 jaar geleden

Merken zoals Konges Slojd, Quincy Mae, Mingo, Marmar Copenhagen ben ik fan van! Wel liefst in de sale 😀

5 jaar geleden

Imps&elfs vind ik leuk. Wij willen geslacht wel weten, maar vinden unisex kleding vaak wel het leukst

5 jaar geleden

Reactie op mamavanrens

Merken zoals Konges Slojd, Quincy Mae, Mingo, Marmar Copenhagen ben ik fan ...
Ah bedankt! Ga ik daar is kijken ☺️

5 jaar geleden

Ja! Met de eerste ook niet geweten. Ik ben niet zo van online. Heb toen be ...
Vind ik inderdaad ook! Soms zie ik iets en denk ik ach echt voor een jongetje en staat er een meisje bij het laatste plaatje 😜

5 jaar geleden

Reactie op GalinaW

Lidl webshop! Heel fijn en zacht. Soms wel even zoeken.
Ga ik kijken, dankjewel!

5 jaar geleden

Ik vind dat ze nu meer unisex hebben als in het verleden. Vandaag bij de Hema h&m geweest en de wibra genoeg leuke dingen gezien ook een paar dingen via vinted gehaald die ik nieuw te duur vond. Die wit met steepjes heb ik via wehkamp besteld en de zwarte met plusjes via vinted ben zo verliefd op beide 😍

5 jaar geleden

Ik vind dat ze nu meer unisex hebben als in het verleden. Vandaag bij de He ...
En.. Je kan ook eerst het minimale halen en als je bevallen bent bij shoppen 😏

5 jaar geleden

Wij weten nu nog niet wat het geslacht is, maar over 3 weken komen we daar achter. Wel hebben we in de tussentijd steeds al kleine dingetjes gekocht, bij de Hema hebben ze heeel veel leuke kleertjes wat voor beide kan. Met dierenprints etc

5 jaar geleden

En.. Je kan ook eerst het minimale halen en als je bevallen bent bij shoppe ...
Ja zeker! Zei ik ook al tegen mn vriend! 🥰

5 jaar geleden

Ik vind dat ze nu meer unisex hebben als in het verleden. Vandaag bij de He ...
Erg leuk ja! 😍

5 jaar geleden

Wij hebben ook al wat unisex dingen gekocht, een deel bij de Hema en een deel bij de webshop van Prenatal! Ik zag toevallig gisteren in de h&m dat ze daar ook hele leuke unisex newborn kleding hebben met dieren enzo erop :)

5 jaar geleden

Zeeman heeft ook een nieuwe leuke duurzame lijn.. unisex😊

5 jaar geleden

Net weer wat bij h&m besteld zag hem toevallig voorbij komen opslag verliefd en ik verhouding niet duur...

5 jaar geleden

Ik wil het ook niet weten🥰 bij deze webshops ben ik al goed geslaagd; Petite filipe Sweet and small By dreutel Little luv Puff in hood Youngstar En van het merk noppies hebben ze ook mooie dingen die voor beide kunnen. Ik hoop dat je er iets mee kan! Groetjes🥰

5 jaar geleden

Wij willen het ook niet weten. Ik heb tot nu toe bij Noppies, Zeeman en de wehkamp het een en ander op de kop getikt. Bij de prenatal zag ik net wat voorbij komen onder het kopje jongens maar dat kan ook prima voor een meisje (groen met beige). Verder zijn veel andere merken al genoemd zie ik.

5 jaar geleden

Tuufs world super schattig ook ... als je van iets klassieker houdt