33 Reacties
5 jaar geleden
Bij de zeeman of Primark laatst geweest veel leuke unisex kleding. Ook denk Ik een beetje stoer voor een dame of een beetje lief voor een jongetje.
5 jaar geleden
Ja! Met de eerste ook niet geweten.
Ik ben niet zo van online. Heb toen beetje t minimale in neutraal gedaan en na de geboorte af en toe wat bij gekocht.
Wit, geel en groen en iets met diertjes kunnen al snel voor beide. Is beetje een gevoelsding wat je voor beide vind kunnen.
5 jaar geleden
Merken zoals Konges Slojd, Quincy Mae, Mingo, Marmar Copenhagen ben ik fan van! Wel liefst in de sale 😀
5 jaar geleden
Imps&elfs vind ik leuk. Wij willen geslacht wel weten, maar vinden unisex kleding vaak wel het leukst
5 jaar geleden
Ik vind dat ze nu meer unisex hebben als in het verleden. Vandaag bij de Hema h&m geweest en de wibra genoeg leuke dingen gezien ook een paar dingen via vinted gehaald die ik nieuw te duur vond. Die wit met steepjes heb ik via wehkamp besteld en de zwarte met plusjes via vinted ben zo verliefd op beide 😍

5 jaar geleden
Ik vind dat ze nu meer unisex hebben als in het verleden. Vandaag bij de He ...

En.. Je kan ook eerst het minimale halen en als je bevallen bent bij shoppen 😏
5 jaar geleden
Wij hebben ook al wat unisex dingen gekocht, een deel bij de Hema en een deel bij de webshop van Prenatal!
Ik zag toevallig gisteren in de h&m dat ze daar ook hele leuke unisex newborn kleding hebben met dieren enzo erop :)
5 jaar geleden
Net weer wat bij h&m besteld zag hem toevallig voorbij komen opslag verliefd en ik verhouding niet duur...

5 jaar geleden
Wij willen het ook niet weten. Ik heb tot nu toe bij Noppies, Zeeman en de wehkamp het een en ander op de kop getikt. Bij de prenatal zag ik net wat voorbij komen onder het kopje jongens maar dat kan ook prima voor een meisje (groen met beige). Verder zijn veel andere merken al genoemd zie ik.