17 Reacties

5 jaar geleden

Meeste is 14/15 weken .. Je kan naar baby vision is volgens mij 15 weken

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Meeste is 14/15 weken .. Je kan naar baby vision is volgens mij 15 weken ...
Ik wil het liefst 13/14 weken want zag een paar 13 weken maar te ver helaas

5 jaar geleden

Ik ga nu zelf met 14 weken naat maassluis naar meer echo,s 4 fun (volgende week donderdag) zal wel laten weten hoe het daar was

5 jaar geleden

Reactie op momytobe❤️

Ik wil het liefst 13/14 weken want zag een paar 13 weken maar te ver helaas ...
13 weken moet je niet willen daar is het % wat goed is met 20% lager dan vanaf 14 weken

5 jaar geleden

Vanaf 14 w kan je bij baby’s world terrecht in Den Haag voor een geslachtsbepalende pretecho en deze kost €40,-

5 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Ik ga nu zelf met 14 weken naat maassluis naar meer echo,s 4 fun (volgende ...
Ohh ja graag Maassluis kan Nog wel

5 jaar geleden

Baby’s world vanaf 14w ga ik zelf ook heen😊

5 jaar geleden

Ik ga met 15 weken voor de geslachtsbepalende echo bij Liva

5 jaar geleden

Ik ga naar kijk nou es in de frederikstraat , Den Haag. Veel vriendinnen van mij zijn hier ook geweest. Heel professioneel.

5 jaar geleden

Het is niet echt een kwestie van goed adresje toch... Bij mijn vk wilde ze het op 14 weken doen, maar met de side note dat het dan niet 100% zeker is. Vanaf 15 weken kunnen ze het heel zeker zeggen. Ik heb dus nog een weekje geduld, hoe moeilijk het ook is 🙈

5 jaar geleden

Mijn verloskundige doet het, maar met 15 weken. Ik zit bij Verde in Pijnacker.

5 jaar geleden

In Moordrecht zit een goede. Joehoe daarbinnen. Ze doet het vanaf 13 weken maar met de disclaimer dat het dus nog niet te zien is, omdat kindjes soms pas bij week 14 goed hun orgaantjes ontwikkelen.

5 jaar geleden

Wij gaan met 14+1 bij 3D Echo Barendrecht

5 jaar geleden

Wij gaan met 15 weken naar BabyVision in Delft

5 jaar geleden

Waarom wil jet het perce bij 13/14 weken terwijl het dan gewoon nog niet zeker zichtbaar is? Grote kans dat ze niets zien en je uiteindelijk nog met 15/16 weken terug moet komen. Geslachtsbepaling heeft niets met goede adresjes te maken. Het heeft met je babys ontwikkeling te maken. Het is dan gewoon nog niet klaar met ontwikkelen. Ik zou echt nog 1 of 2 weken langer geduld hebben

5 jaar geleden

Pretecho enzo, die zit in Vlaardingen. Daar heb ik zaterdag de geslachtsbepaling met 14,2 weken!

5 jaar geleden

Ik ga ook met 14+3 🙃ook al kunnen ze het niet zien toch ff spieken naar de kleine 🥰