Geslachtsbepaling echo

ghazal
6 dagen geleden
Volgen
Wie gaat er een geslachtsbepaling echo doen voor de 20w echo? Dus dan weet je het geslacht al voordat je 20w ben, ik wilde dat graag doen en dan pas bekend maken aan familie en vrienden dan weten ze het geslacht ook gelijk. Als het goed is kan dat al vanaf de 14 weken Of wachten jullie liever af tot aan de 20w echo?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
20 reacties
Mama074
6 dagen geleden
Ik ga het wel doen, hier doen ze het tussen de 14.5 a 15 weken
  • Rapporteren
LissaJayJes
6 dagen geleden
Ik ga het ook doen . Vanaf 14 weken doen ze het hier in Nootdorp en staan heel goed aangeschreven . Ook bij mijn laatste zoontje heb ik het laten doen en dat is ook goed gegaan..ben zelf te nieuwsgierig om te wachten hihi.
  • Rapporteren
sjorss6
6 dagen geleden
Wij niet.. twijfelen zelfs of we het überhaupt willen weten.
  • Rapporteren
MissGucci
6 dagen geleden
Wij gaan het ook doen. Hier kan het vanaf 13 weken.
  • Rapporteren
Roxanne W
6 dagen geleden
Wij ook! Zou niet kunnen wachten! 😭
  • Rapporteren
Lotte29
6 dagen geleden
Hebben ze daar een speciale techniek voor, een vroege geslachtsbepaling?
  • Rapporteren
Josephine1
6 dagen geleden
Ik hoef het zelf niet zo nodig te weten, maar mijn vriend wil het wel heel graag weten, dus we doen het wel. Ik hoorde dat dit vanaf 12 weken kan.
  • Rapporteren
Mila92
6 dagen geleden
Ik wil het zelf niet weten, des te groter de verrassing is. Maar mijn man wil het wel weten, zodat hij gerichter de kamer kan inrichten 🥴😅 Ik geef het liefst niet toe, maar het zal waarschijnlijk wel gebeurne
  • Rapporteren
RoseyRose
6 dagen geleden
Wij laten het doen bij 15 weken! Met mijn dochtertje ook gedaan en heel erg benieuwd!
  • Rapporteren
Lindaz
6 dagen geleden
Wij willen het niet weten, vond het bij mn zoontje een dubbele verassing 🎉
  • Rapporteren
Nancy1988
6 dagen geleden
Reactie op Lindaz
Wij willen het niet weten, vond het bij mn zoontje een dubbele verassing 🎉
Hoor je niet vaak meer tegenwoordig. Wij wilden het bij onze dochter niet weten dus nu ook weer niet 😄
  • Rapporteren
SarahK-24
6 dagen geleden
Wij weten het bij de nipt (België) maar ik wacht toch tot de gyn het bevestigt op echo :-) you Never know. We gaan het wel niet vertellen aan omgeving.
  • Rapporteren
Malischa
6 dagen geleden
Ik wil het graag weten. Zo dat ik gerichter kan shoppen. Ben nu 5+1 & ben al aftellen naar de eerste echo😅
  • Rapporteren
JJW
6 dagen geleden
Bij mijn vorige zwangerschap met 15 weken gedaan 💙 ik zou persoonlijk niet kunnen wachten tot 20 weken. Wil het het liefst nu al weten 😂
  • Rapporteren
Semmmie
6 dagen geleden
Ik heb bij mn eerste wel gewacht op de 20-weken, maar bij deze valt 20-weken precies met onze vakantie, dus dan kan ik niet. Ga het waarschijnlijk met 15-weken doen. Spannend🙏🏼
  • Rapporteren
Wietske88
6 dagen geleden
Je bedoelt de nub-test? Bij mijn schoonzus vertelden ze dat ze een jongen kregen, bleek bij de 20 weken echo toch echt een meisje te zijn. Ik zou echt even afwachten!
  • Rapporteren
SarahK-24
6 dagen geleden
Nee nipt- niet invasieve prenatale test. Die op 12 weken via bloed wordt gedaan voor chromosoomafWijkingen... in België hoor je dan ook het geslacht. Is wel redelijk zeker aangezien ik als vrouw geen y-chromosomen heb, dus als die te vinden zijn is het een jongen ...
  • Rapporteren
Veerleh
6 dagen geleden
Wij willen het ook niet weten! Superleuk, bij de eerste twee was het ook een verrassing
  • Rapporteren