17 Reacties

4 jaar geleden

Hier grote fan van de kleine keuken. Ik wissel af tussen; pindakaas, mango en pompoen, bietjes en aardbei en appelstroop

4 jaar geleden

Alles in je bericht doen wij ook, maar ook 100% dadelspread, of 100% appelstroop heel af en toe, vega smeerworst light

4 jaar geleden

Reactie op Esma55

Hier grote fan van de kleine keuken. Ik wissel af tussen; pindakaas, mango ...
Alleen een nadeel dat het zo snel beschimmeld

4 jaar geleden

Mijn zoontje eet op zijn boterham meestal - pindakaas - ei - dadelstroop - appel en peer stroop van de kleine keuken - rode biet en aardbei spread van de kleine keuken - avocado en banaan gemixt en geprakt ( alleen avocado lust hij niet) Ik ben ook wel op zoek naar meer inspiratie! En ik heb hem een paar keer soort pannekoeken gemaakt van Banaan + ei En Geraspte courgette + ei

4 jaar geleden

Omelet (ei gekookt lust hij niet) Avocado Pindakaas Philadelphia Dadelpasta 100% Druivenstroop 100% druif van merk OG. Hij is hier dol op. Hoe gaat het water drinken? Ons zoontje drinkt bijna geen water. Echt alles soorten bekers aangeschaft maar hij moet er niks van hebben.

4 jaar geleden

Hier vind onze kleine meid Aardbeien en mango ook erg lekker op brood. Of gwn alleen boter (margarine)

4 jaar geleden

Reactie op Stefanie14-02

Ik zag laatst een tip op 1 van die potjes staan: verdeel de spread over ijsblokjesvormpjes en haal er elke keer een ijsblokje uit. De rest blijft in de vriezer

4 jaar geleden

Reactie op Stefanie14-02

Ja klopt. Ik doe in de ochtend meestal pindakaas en in de middag een ander smaakje. Als dat andere smaakje op is koop ik weer een nieuw smaakje. Kocht ze vroeger bij m'n eerste zoontje allemaal tegelijk en na een tijdje konden ze allemaal de prullenbak in 馃槄 daar heb ik wel van geleerd. En de pindakaas word ook nog wel eens door grote broer gegeten dus die raakt gelukkig ook op voordat die beschimmeld

4 jaar geleden

Reactie op Mv86

Ik zag laatst een tip op 1 van die potjes staan: verdeel de spread over ijs ...
Oh dat is handig! Gebruik die potjes al zo lang maar nooit de moeite genomen om te lezen wat erop staat 馃槀 dankjewel!

4 jaar geleden

Wij geven ook regelmatig tahin (pure sesampasta) op brood

4 jaar geleden

Welke hummus geven jullie? Hier ook vaak dingen die al gezegd zijn, soms nog jam met minder suiker en kinder smeerkaas

4 jaar geleden

Reactie op Mrgt

Welke hummus geven jullie? Hier ook vaak dingen die al gezegd zijn, soms ...
Zelfgemaakt, potje kikkererwten in de blender (beetje water erbij) en klaar! 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Stefanie14-02

Als je het in de koelkast bewaard en met een schoon mes in de pot gaat beschimmeld het niet snel hoor 馃榿

4 jaar geleden

Per toeval ontdekt: gestoomde gepureerde zoete aardappel

4 jaar geleden

Van zonnatura de groentespread spinazie met pijnboompitten 馃憣馃徎

4 jaar geleden

Paar weken geleden pompoen en prei aangestoofd en dan gepureerd. Voor onszelf nog extra gekruid.

4 jaar geleden

Pindakaas kleine keuken Stroop kleine keuken Jam met minder suiker Veel meer variatie doen we tot zijn eerste jaar niet. Komt daarna wel 馃槉.