21 Reacties

3 jaar geleden

Ik eet doordeweeks geen vlees en als ik makkelijk wil haal ik van hak de indiaanse linzen curry is een zak even opwarmen wat rijst of naambrood en wat salade erbij en klaar :)

3 jaar geleden

Reactie op Kim387

Ik eet doordeweeks geen vlees en als ik makkelijk wil haal ik van hak de in ...
Ja! Linzencurry of curry van kikkererwten. Heerlijk en echt zo klaar!

3 jaar geleden

Wij bestellen de HelloFresh voor 5 dagen in de week vegetarisch. Soms wel langer werk maar je hoeft alleen een recept te volgen Al is de HelloFresh natuurlijk wel prijzig, wij betalen voor 2 personen voor 5 dagen 53 euro

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op TweeZusjes

Ja! Linzencurry of curry van kikkererwten. Heerlijk en echt zo klaar!
Groentemix uit de oven met amandelen, feta, peterselie en cranberry! De oven doet het werk 😅

3 jaar geleden

Chili sin carne

3 jaar geleden

Oh en groente lasagne. Pasta zoizo eigenlijk. En Indiaas leent zich ook perfect voor de vegetariër

3 jaar geleden

Broodje beyond burger! Lekker met blad spinazie, rode kool, avocado, augurk en tuinkers erop voor de gezond en als het even kan ook een lekkere plak chemische cheddar en truffelmayonaise 😊

3 jaar geleden

Drie scheppen groene curry uit een potje met een blik kokosmelk, bamboescheuten, mini maisjes, sperziebonen en eventueel opgebakken tofu of omelet, met rijst.

3 jaar geleden

Gado gado!!! Rauwe taugé, gesneden komkommer, sperzieboontjes, met daar bovenop een gekookt (sambal) eitje, pindasaus, eventueel knapperig gebakken stukjes vleesvervanger, gebakken uitjes en kroepoek. Superlekker en belachelijk gezond

3 jaar geleden

Een dun gebakken omeletje dubbelgevouwen en tjokvol gevuld met rauwkost (tomaat, paprika, komkommer, eigenlijk alle groenten die je over hebt en koud gegeten kunnen worden)

3 jaar geleden

Ten slotte uiteraard de pokebowl! Sushi rijst met avocado, wortel en rode biet julienne, komkommer, mango, kiemgroenten en sojaboontjes erop, wasabi met beetje mayonaise mengen, kwak erop en eten met wat sojasaus. Mjam.

3 jaar geleden

Broodje beyond burger! Lekker met blad spinazie, rode kool, avocado, augurk ...
Oeh! Die ga ik ook proberen!

3 jaar geleden

Reactie op TweeZusjes

Oeh! Die ga ik ook proberen!
Jaaa echt by far de beste vega burgers die er zijn! Wel de echte beyond burgers gebruiken hoor!!! Kost wat, maar dan heb je ook wat. Grill ze als het kan even flink op een grillplaat of in een grillpan en als broodje is een bagel echt het summum. Enjoy!

3 jaar geleden

Gado gado!!! Rauwe taugé, gesneden komkommer, sperzieboontjes, met daar bo ...
Jaaa gado gado is een goed idee, al zo lang niet gemaakt! Ik las wel ergens dat je als zwangere erg op moet passen met rauwe kiemgroenten zoals taugé en het beter even kon verhitten.

3 jaar geleden

Jaaa gado gado is een goed idee, al zo lang niet gemaakt! Ik las wel ergens ...
Thanks voor de tip!!

3 jaar geleden

Als wij geen zin hebben om te koken maken we vaak groente-omelet in de oven! Gewoon in een lasagneschaal (en wat ‘hoger’ dan een gewone omelet) Ook superlekker met gebakken vegetarische spekjes erin of wat haloumi :)

3 jaar geleden

Gado gado!!! Rauwe taugé, gesneden komkommer, sperzieboontjes, met daar bo ...
Heerlijk! Alleen wordt taugé rauw afgeraden bij zwangerschap 😭

3 jaar geleden

Als ik ECHT mega snelle maaltijd moet dan doe ik tortillavel met humus en bv. spinazie en tomaatjes of wat ik in huis heb, nog een tortillavel erbovenop en dan in de oven bakken voor een 'quese'dilla (eet zelf vegan maar je kan natuurlijk ook kaas erbij doen of kaas ipv humus).is echt lekker en crispy 😁🧡

3 jaar geleden

Reactie op Marloesoe

Heerlijk! Alleen wordt taugé rauw afgeraden bij zwangerschap 😭
Goed om te weten, testte vanmorgen pas positief dus moet alles nog leren!

3 jaar geleden

En balen ook want ben dol op kiemgroenten 😒