7 Reacties

4 jaar geleden

Bij ons was even paar dagen best optie negeren als hij ging gillen, naar 2,3 dagen was het over馃槈

4 jaar geleden

Bij ons gilt de kleine van 14 maanden ook erg veel! Maakt niks uit als we er wat van zeggen of juist negeren 馃槄. Cjg zei dat het een fase is , dat hoop ik dan maar haha

4 jaar geleden

Onze zoon had deze fase een half jaar geleden. Wij gingen toen tegen hem fluisteren. We zeiden zachtjes sshht, niet gillen, doe maar zachtjes. Hij stopte toen meestal wel met gillen en na ongeveer 1,5 week was het al veel minder. Sommige kinderen blijven hier in hangen en blijven heel lang gillen. Hopelijk kunnen jullie het snel afleren.

4 jaar geleden

Haha hier ook, vooral als ze iets wil hebben of doen en het lukt niet. Maar we proberen dan rustig erop te reageren, ook zeggen niet gillen, heb je hulp nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Tanie

Haha hier ook, vooral als ze iets wil hebben of doen en het lukt niet. Maar ...
Vooral proberen te verwoorden wat je denkt dat ze willen. Ze kunnen het namelijk niet altijd zelf goed uitdrukken en gaan daarom gillen.

4 jaar geleden

Die van mij gilt ook heel veel / snel. Als iets niet mag, als iets niet lukt, als iets niet snel genoeg gaat. Hij was van baby af aan erg temperamentvol. Nu heeft het z鈥檔 top punt bereikt merk ik. Zo lastig.. Ik weet soms echt niet hoe ik het beste kan reageren, negeren / afleiden probeer ik maar ik wil hem ook niet het gevoel geven dat zijn emoties er niet toe doen.hij kan zo ontroostbaar zijn en zo lang gillen/huilen 馃槹

4 jaar geleden

Die van ons heeft dat rond 11 maanden gehad, heeft hier echt wel een maand of meer geduurd, werden ook helemaal gek! Maar inderdaad het werd erger als ik er boos om werd, dus negeerde het of fluisterde terug