25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Angel1986
Geen ervaring mee
We gaan voor 3d beeldje .
Minder plaats nodig :)

Misschien een heel domme vraag 😅Is dit ook effectief jouw buik?
5 jaar geleden
M'n moeder heeft het jaren geleden zelf gedaan met gips verband. En onze handen op de buik. Baby olie van te voren is wel een tip dat laat iets makkelijker los. En willicht dat je iets geharsd wordt ☺️
5 jaar geleden
Ik heb deze gister gemaakt bij 39+2😄 (moet hem nog even afwerken, hier is hij nog verder aan het drogen). Gek gevoel als de baby beweegt, hij was behoorlijk actief! Maar dat was verder geen probleem! Leuk en makkelijk om te doen ook. Tip: lekker goed uitsmeren, dat had ik nog wat meer kunnen doen. Ik heb hem besteld via www.babybelly.nl Meer dan genoeg gips, fijne handleiding en snel geleverd🙂

5 jaar geleden
Die van mij is mislukt 🙊 mijn zus en schoonmoeder hadden zo hun best gedaan. Maar hij is gescheurd onder m'n borsten en niet zo mooi als gehoopt.
5 jaar geleden
Deze 2 heb ik besteld. Eerst het buikpakket. Dan na 2 dagen drogen verder afgewerkt met de extra rollen. Had de extra rolletjes wel echt nodig, want ik had mijn buik, borsten en 1 schouder gedaan. Net zoals bij de 1e buik van vorige zwangerschap. Heb hem alleen gemaakt, ging prima!