Goede uitslag

EvelineVDV
18 dagen geleden
Volgen
Ik ben gisteren avond bij mijn huisarts geweest om bloed te laten prikken. En hij heeft net gebeld met de uitslag en alles is goed ! Ik ben al langer zwanger als gedacht, ergens tussen de 7 en de 8 weken. Dit is toch al een last die van mijn schouders valt! Het zal hier een kerst kindje worden denk ik🙈
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Mommy3
18 dagen geleden
Maar hoe weet je dat je verder bent dan ??
  • Rapporteren
EvelineVDV
18 dagen geleden
Reactie op Mommy3
Maar hoe weet je dat je verder bent dan ??
Door de hcg dat in mijn bloed zit kunnen donters dit zien. Ik dacht eerst dat ik 6 weken ben maar het blijkt iets langer te zijn
  • Rapporteren
Emma_ftm
18 dagen geleden
Reactie op EvelineVDV
Door de hcg dat in mijn bloed zit kunnen donters dit zien. Ik dacht eerst dat ik 6 weken ben maar het blijkt iets langer te zijn
Of een tweeling? 😜
  • Rapporteren
Mommy3
18 dagen geleden
Reactie op EvelineVDV
Nou dat vind ik dan een knappe dokter .volgens mijn gynaecologen is dat niet mogelijk omdat de waardes énorm kunnen verschillen bij de 1 op 7 weken is het 7000 en bij de ander 200.000
  • Rapporteren
Mommy3
18 dagen geleden
. Het is zonder echo echt haast onmogelijk te zien aan het hcg . Je maakt of sneller of langzamer hcg aan of bij een 2ling maak je ook meer aan
  • Rapporteren
Mommy3
18 dagen geleden
Maar natuurlijk wel gefeliciteerd :) je uitslag is postief :)
  • Rapporteren
Magalie_R
18 dagen geleden
Reactie op Mommy3
. Het is zonder echo echt haast onmogelijk te zien aan het hcg . Je maakt of sneller of langzamer hcg aan of bij een 2ling maak je ook meer aan
Ja, ik had op 4 weken ook hcg van 1600... en bij mijn vorige hcg van 800 op 4 weken... dus is altijd afwachten idd
  • Rapporteren