85 Reacties
5 jaar geleden
Ik sliep met de kleine in de woonkamer vannacht, in slaap gevallen met de tv aan... Heb ergens vannacht met een voeding een stukje homesweet sextuplets meegekregen... Toen ik net wakker werd voor de volgende voeding, schoot er als eerste door m'n hoofd "He! Waar zijn de andere 5 van mijn babies" 😑🤦♀️
Ik Ben maar even rustig melk aant kolven nu, mijn vriend is deze voeding aan het geven😅
5 jaar geleden
Mijn vriend tegen onze 3 weken oude baby die huilt omdat hij honger heeft; “jaa *naam oudste zoon*, ik kom, wat wil je op je brood?”
5 jaar geleden
Ik zei de eerste week nadat wij thuis waren na 3 weken ziekenhuis , in mijn slaap tegen mijn man: pas op dat je niet op Julia gaat liggen dat overleefd ze niet. (Ze lag gewoon in bed)
Paar dagen later mijn man in zijn slaap: haal nou is lucht uit die sonde anders krijgt ze er last van (onze dochter heeft een sonde)
Ik: ze heeft al geboerd
Mijn man: ga je nou nog luisteren of niet?!
5 jaar geleden
Mijn man was van de week naarstig op zoek naar de afstandsbediening die normaal in het laatje van de salontafel ligt. Daar vond hij de schoongemaakte fles van onze zoon. De afstandsbediening heeft hij uiteindelijk gevonden in de koelkast 😬. Sorry schat, was er even met mijn hoofd niet bij vandaag 😂
5 jaar geleden
Reactie op Koekie1988
Mijn vriend tegen onze 3 weken oude baby die huilt omdat hij honger heeft; ...
Hahah mijn vriend had onze dochter ook iets ouder gemaakt in z'n slaap. Die stond snachts ineens naast haar bedje om haar haren te gaan vlechten 😅
5 jaar geleden
Ik zei tegen mijn vriend dat hij de baby moest pakken, zei hij tegen mijn hij ligt al op mijn borst hij lag lekker in zijn wieg
5 jaar geleden
Haha ja hier hetzelfde:
Gisteren dacht mn vriend even een pizza op te warmen in de oven. Staat die magnetron sterilisator er nog in. Hrlemaal gesmolten 🙈
Of het voedingskussen. Dacht het even bij te vullen. Oooveral plak micro bolletjes. De stofzuiger is kapot inmiddels erdoor.
En tot slot val ik gisteren nog even van de trap en verzwik ik mn enkel. Maar we blijven rustig🙄🙄
5 jaar geleden
Ik maakte mijn vriend midden in de nacht wakker om te vragen of hij een flesje wilde gaan maken beneden. Valt hij weer in slaap...maak ik hem weer wakker, ietwat geirriteerd...
Vriend: “jaja, ik geef haar zo metaal”.
Ik “nou dat denk ik niet”, nog steeds geïrriteerd en klaarwakker.
Vriend: “ja hout dan”
🙄 toen heb ik hem lachend een flinke por gegeven en ging hij naar beneden om vervolgens terug te komen met de melk voor onze dochter in de tuitbeker van onze zoon hahaha
5 jaar geleden
Reactie op Anita1984
Geen uitspraak, maar ik word wel regelmatig wakker en zit dan alsof ik Liv ...
Ik doe dit ook!
5 jaar geleden
Reactie op MMJM
M’n vriend stopte een pink in m’n mond in de nacht. Hij verwarde mij met on ...
OK, jullie winnen absoluut Goud in deze topic, hilarisch!! En zwz de andere reacties, geweldig, tranen over mijn wangen! 2e dag na bevalling vroeg ik mijn partner om bekertje lauw water om na toiletbezoek te spoelen. Komt ze met een bekertje aan, de damp kwam ervan af, was zowat kokend water, wat slaaptekort wel niet doet 😂