18 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb bij bonprix besteld, heb normaal 100f en dat zit wat strak, dus heb 105 f gedaan en die zit qua cup wat ruimer ook

5 jaar geleden
Ik heb normaal maat h en deze hier besteld https://www.annadiva.nl/zwangerschap/voedingsbh.html maar die was me nu te krap bij de cup denk dat ik straks maatje j bestel. Na nr 1 en 2 was ik net Lolo Ferrari 😅 heb die van de foto via bonprix besteld 105 f en zitten verbazen goed en lekker. Niet de ondersteuning die ik gewent ben (heb normaal prima donna a 100 euro😅) maar heerlijk voor als je toch net bevallen bent of snachts aangezien ik wakker wordt in een plas melk als ik geen bh draag met m'n Lily tittie padz 😭🤣

5 jaar geleden
Ik ook bij bonprix besteld, normaal een e cup, nu wat wijder in omvang en grotere cup, dan is er ook gelijk wat ruimte als ze groeien. En zonder beugel! Valt me niets tegen

5 jaar geleden
Heb normaal G en nu een H cup van het merk Anita, zit heel fijn en gaat tot cup i. Is rond de €65

5 jaar geleden
Prenatal basic tshirt bh. Mijn maat is 80G en deze heb ik de vorige zwangerschap gedragen +bvtijd omdat je er borstvoeding mee kan geven. Ze zijn heerlijk zacht maar goed ondersteunend en destijds rond de 30 euro dus ook goed betaalbaar!

5 jaar geleden
Is het verstandig een maat groter te nemen of gewoon je normale maat? Normaal heb ik cup D (soms per merk verschillende maten) maar die zitten al een beetje vol nu haha.
Wordt er bij voedingsbh’s rekening gehouden met groei bij je normale maat of moet ik gewoon naar cup E gaan?

5 jaar geleden
https://www.livera.nl/co-bra-wired-f98100-f98100-011.html
Heb er hier 2 van. De winkelmedewerkster heeft mij F meegegeven en ze zitten heerlijk. Normaal heb ik D. Heb er gelijk 2 aangeschaft. 2e is met 50% korting.

5 jaar geleden
www.lace-lingerie.nl
Hebben grote maten lingerie en in alle prijsklassen. Heb zelf cup 70G (70H inmiddels denk) dus weet dat sowieso bhs in grotere maten lastig zijn, laat staan voedingsbh's/ zwangerschapsbh's.
Bestel veel van mijn bh's en bikinis daar en bevalt prima.

5 jaar geleden
Reactie op Sann89
www.lace-lingerie.nl
Hebben grote maten lingerie en in alle prijsklassen. ...
Hier precies dezelfde maat. Zelfs zonder zwangerschap al moeilijke maat om te vinden!

5 jaar geleden
Reactie op Liesen
Hier precies dezelfde maat. Zelfs zonder zwangerschap al moeilijke maat om ...
I know 😖
Hunkemoller enz hebben soms ook g cup tegenwoordig maar vind ik voor geen meter zitten. Heb toch liever de vaak wat duurdere merken met meer steun.
Kom van 85 i dus de keus in g cup is voor mij nu al reuze haha 😅

5 jaar geleden
Normaliter heb ik cup F of G. Die koop ik bij de Honkemoller. Zeker in de zwangerschap zijn die niet-voorgevormde zachte beugel bh’s super fijn. En belangrijk, zodat je geen borstontsteking krijgt heb ik me laten vertellen door de winkel medewerkerkster.

5 jaar geleden
Ik haal mijn bh’s vaak bij Farfalina. Die hebben zeker mijn maat en zitten erg lekker. (Heb cup G)

5 jaar geleden
Reactie op Bloempje16
Prenatal basic tshirt bh. Mijn maat is 80G en deze heb ik de vorige zwanger ...
Pff ik dacht deze zwangerschap heb ik geen last van groeiende borsten en knellende bhs maar helaas sinds 2 dagen beginnen de beugels te steken en zijn mijn borsten meer dan huge!