7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met het bevallen / kraamhotel haga maar ik ben ook van plan om daar te bevallen dus ik lees graag mee!!

5 jaar geleden

Ik ben in 2018.. 1 middag geweest ik gaf een spoedkeizersnede gehad en ze dachten dat dit wel een mooie tussenstap zou zijn voordat ik naar huis zou gaan omdat alles gelijk vloers was. Kamer en badkamer waren netjes. 2 losse volwassen bedden los, kindje ligt in een rijdend bedje. Echter vond ik het verschrikkelijk! Ik gaf borstvoeding en had veel pijn van de bevalling. Ze lieten mij met de borstvoeding aan mijn lot over, .. de overgang was heel groot vergeleken met de hulp die ik hierbij kreeg op de kraamafdeling van het zkh. Er lag ook iemand die continu aan het bellen was en daardoor steeds de zuster bij mij weghaalde. Je deelt namelijk de kraamhulp zodat je deze gezamenlijk 24 uur beschikbaar hebt. Ik heb tegen mijn man en moeder gezegd dat ik geen minuut langer wilde blijven. Alles ingepakt en na 4 uur dus weer vertrokken. Ze vroegen niet eens waarom ik wegging? Toen ik thuis kwam, kreeg ik mijn aangevraagde kraamverzorgende. En wat was ik gelukkig! Zij heeft mij zo goed geholpen met de voeding,.. deze vrouw was er voor mij en niemand anders. Het was toen trouwens mijn 1e kindje, dus het was allemaal zo nieuw. Uiteraard is dit maar een moment opname geweest. Misschien had ik gewoon pech dat het zo ging. Maar met dit kindje krijg ik ook een keizersnede en ik ga na de ziekenhuisopname gelijk naar m’n eigen huis en bed.

5 jaar geleden

Mijn zusje is daar 2x bevallen en is er erg positief over! Nieuw schoon en mooi ziekenhuis. Ik loop daar zelf bij de gynacoloog ben ook over hen erg tevreden. Ga er zelf ook bevallen. Ze hebben er ook baden zodat je in bad kan bevallen.

5 jaar geleden

Mijn zusje is daar 2x bevallen en is er erg positief over! Nieuw schoon en ...
Is dit nu niet verboden door covid?

5 jaar geleden

Reactie op Sharonnetje

Een bad bevalling? Zij is 24 september bevallen en was geen orobleem

5 jaar geleden

Reactie op Sharonnetje

Wat fijn! Ik had dat ook begrepen dat je gebruik mag maken van het bad

5 jaar geleden

Een bad bevalling? Zij is 24 september bevallen en was geen orobleem
Het is geen probleem. Ik had dinsdag gesprek gehad met een zorgconsulent van t ziekenhuis