7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die onlangs voor mijn eerste zoontje gehaald. Vind hem fijn. Ook makkelijk op te vouwen (voor m'n man馃槀) en is redelijk compact zodra die is opgevouwen. De stang kan je niet in hoogte verstellen dus weet niet hoe lang je bent maar ik ben 1.64 en ik vind hem iets aan de lage kant. Maar is niet heel hinderlijk.

5 jaar geleden

Ken deze niet maar persoonlijk geen goede ervaring met buggys ondanks dat ik echt niet groot ben 1,68 trap ik elke keer tegen de achterkant aan met lopen. Iets waar ik met de kinderwagen geen last van heb. Op onze kinderwagen kan maxi cosi, wieg en zitje (buggy) ideaal.

5 jaar geleden

Ken deze niet maar persoonlijk geen goede ervaring met buggys ondanks dat i ...
Ja wij hebben ook een 3 in 1 kinderwagen, maar wil deze verkopen zodra het kindje een beetje kan lopen en dan overstappen op een buggy omdat deze lichter in gebruik is.

5 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Ja wij hebben ook een 3 in 1 kinderwagen, maar wil deze verkopen zodra het ...
Als ik online kijk zie ik dat baby planet hem ook in de "sale" heeft veel duurder maar misschien kun je daar even een rondje lopen zien hoe deze bevalt 馃槒

5 jaar geleden

Wij hebben deze ook aangeschaft toen Kruidvat hem de vorige keer in de aanbieding had. We hebben als kinderwagen een maxi cosi Nova, 3 in 1 met hele brede banden voor boswandelingen enzo. Neemt alleen veeeel ruimte in beslag. Staat nu op zolder omdat m鈥檔 1e zoontje makkelijk in een buggy kan (bijna 2 jaar) Deze is ideaal voor als je even naar de supermarkt moet, kleine wandelingen etc. Past makkelijk in de auto en is fijn in gebruik.

5 jaar geleden

Wij hebben deze ook gekocht en vinden het een erg fijne buggy, plus weinig ruimte in beslag! Enigste minpunt is dat de stang inderdaad niet in hoogte verstelbaar is!

5 jaar geleden

We hebben hem binnen, eerste indruk: super馃憣馃槉