12 Reacties

5 jaar geleden

Geen idee nog nooit van gehoord... heb in de zwangerschap van mn dochter wel carnaval gevierd (optocht en even de tent in) nog nooit gehoord dat het schadelijk is mijn dochter hoort overigens gewoon goed of ja oost-indisch doof馃ぃ

5 jaar geleden

Ik zou hier graag meer over willen weten!! Anyonee? Ik heb zelf ook een sub in de auto, en af en toe moet ie gewoon eventjes hard aan 馃檲

5 jaar geleden

Ik ben in mijn vorige zwangerschap met 20 weken naar een U2 concert geweest en met 38 weken naar een filmmuziekconcert. Bij die laatste ben ik wel even naar de lobby gelopen op een bepaald moment omdat ik duidelijke signalen kreeg uit mijn buik dat het heftig was 馃槄 maar met zijn gehoor is helemaal niets mis 馃槉 volg vooral je gevoel!

5 jaar geleden

Reactie op Rieemke

Ik zou hier graag meer over willen weten!! Anyonee? Ik heb zelf ook een su ...

5 jaar geleden

En bij deze staat niet langer dan 8 uur... https://www.vakbladvroeg.nl/gehoorschade-begint-al-buik/

5 jaar geleden

Met pijn in het hart maakt onze sub straks ook plaats voor de kinderwagen馃槶 voor nu ga ik er gewoon nog van genieten hoor!

5 jaar geleden

Reactie op Mama074

Geen idee nog nooit van gehoord... heb in de zwangerschap van mn dochter we ...
Hahaha op een gegeven moment hebben ze dat vast allemaal馃槀, mijn bonus kindje hoort alles maar niet wat je juist wil dat hij hoort 馃お馃槀

5 jaar geleden

Reactie op HoneyXx

Hahaha op een gegeven moment hebben ze dat vast allemaal馃槀, mijn bonus kind ...
Haha ja ze is net 2 en weet precies wat ze allemaal niet wil hahaha... gewoon op je gevoel afgaan denk ik

5 jaar geleden

Ik speel in een band en heb tot 7mnd gewoon door gerepeteerd en ook opgetreden. Geen protest van binnen over gehad. En de oren doen t in principe wel馃槄 ermee luisteren is mss wat anders

5 jaar geleden

Nou zit een beetje met oud en nieuw, man lief en de buren zijn vlakbij altijd aan het carbid knallen en dat kan er best wel heftig aantoe gaan.. M'n man is ook als de dood dat hij oudejaardag in het ziekenhuis moet zitten 馃槀

5 jaar geleden

Hier geen subwoofer, maar ben in e 2e zwangerschap met 38 weken nog naar een concert geweest, merkte op den duur wel dat de buik het niet leuk vond(harde buiken, kleine begon heel druk te worden) toen ben ik erbij weggelopen en zijn we niet veel later ook naar huis gegaan. Dus ja, ik denk wel dat de kleine er iets van merkt. Maar dit was een hele avond, dus meerdere uren achter elkaar. Denk dat als het af en toe is, dat het niet meteen schade oplevert.

5 jaar geleden

Nou zit een beetje met oud en nieuw, man lief en de buren zijn vlakbij alti ...
Haha zal je net zien, zijn we allemaal met oud en nieuw aan het bevallen omdat de baby鈥檚 de herrie zat zijn