12 Reacties
6 jaar geleden
3 dagen teruggezet is echt ok. Niet elke cyclus is hetzelfde dus paar dagjes verschil is logisch. Hartslag daar weet ik eigenlijk niks van, heb daar bij mij niet achter gevraagd. Ze zouden het wel zeggen als ze vermoedens hebben. Ze zijn daar echt wel voorzichtig in. Don't worry, be happy 馃槈 ook belangrijk voor je baby!
6 jaar geleden
Reactie op JRS
3 dagen teruggezet is echt ok. Niet elke cyclus is hetzelfde dus paar dagje ...
Ik keek net op mijn echo en little one zat op 8 weken aan 167 slagen per minuut. Volgens jouw opzoeking dus veel te veel 馃槄 alles komt goed! Binnen 7 maanden zetten we een gezonde baby ter wereld 馃挭
6 jaar geleden
Reactie op Anais0307
Ik had er een echo bijgekregen waar de hartslag op te zien was. En daar sto ...
Hahaha sorry ik moet een beetje lachen馃檲 Hz is Hertz afgekort. Dat is de scherpte/sterkte van het echo beeld. Hartslagen worden uitgedrukt in SPM of BPM. 馃槂
6 jaar geleden
Reactie op margarethd
Hahaha sorry ik moet een beetje lachen馃檲 Hz is Hertz afgekort. Dat is de sc ...
Echt? Ik dacht dat het de eenheid van frequentie was. 1hz is 1 seconde. Althans dat heeft mijn docent me destijds verteld haha 馃槀
6 jaar geleden
Reactie op margarethd
Hahaha gelukkig maar, ik schrok al van mijn echo met 22Hz馃槀馃槀
6 jaar geleden
Reactie op margarethd
Bij mij staat er vanboven ook wel 33Hz maar ik denk dat dit dan eerder is wat je bedoeld?...
Enkel op de echo met de harstlag kwam er op: WF 128Hz.
Ik ben natuurlijk geen gynaecoloog 馃槢 Maar ik dacht dat het dit was...
6 jaar geleden
Echt? Ik dacht dat het de eenheid van frequentie was. 1hz is 1 seconde. Alt ...
Tevens ben ik een leek en is de app ook nog eens educatief haha
6 jaar geleden
Ben blij dat ik veel meiden gerust heb gemaakt haha! Bijvoorbeeld een televisie heeft ook altijd een bepaald aantal Hertz. Dat is de snelheid waarmee het beeld als het ware word uitgezonden, en hoe helder het daardoor word. Dus hopelijk allen gerustgesteld!