16 Reacties

5 jaar geleden

Yep ook ik heb dit! Ik weet niet wat het is maar ook ik merk een hartslag in mn buik.

5 jaar geleden

Dat heb ik sinds een paar weken in m'n bovenbuik! Bij mij is het m'n spier die een beetje gestresst is 🥴

5 jaar geleden

Dit heb ik altijd al wel een beetje gehad, maar sinds de zwangerschap wel meer en zie m’n buik dan ook bewegen op de hartslag

5 jaar geleden

Heb hebt bijna een liter meer bloed je hart en aderen zijn veel harder bezig :) je zal het straks nog veel erger gaan voelen

5 jaar geleden

Ik zie vanaf het begin al mijn buik bewegen op het ritme van mijn hartslag. Daardoor wist ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn 🙈 Elke keer als ik twijfel of het wel goed zit ga ik even liggen en naar mijn buik kijken. Als die nog beweegt ben ik toch weer wat gerustgesteld (weet dat dat nergens op slaat, maar toch).

5 jaar geleden

Reactie op Beebznr2

Ik zie vanaf het begin al mijn buik bewegen op het ritme van mijn hartslag. ...
Oooh dat doe ik ook 😄

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Had er nog niet naar gekeken maar zie het dan inderdaad een beetje bewegen. 😅

5 jaar geleden

Ik heb het ook dacht dat het aan mij lag😂 je ziet idd ook mijn buik meegaan met mn hartslag

5 jaar geleden

Ben er een keer voor naar de dokter te gaan, zo ten hoogte van je navel? Heeft iets te maken met een grote ader wat daar loopt of whatever haha

5 jaar geleden

Toevallig vandaag ook gezien, dacht even wat zie ik 😅

5 jaar geleden

Jaaaa ik heb dit ook zie gewoon heel mijn buik bewegen!

5 jaar geleden

Ja heb ik ook..

5 jaar geleden

Vanaf je hart loopt je aorta naar beneden, die loopt door in je buik (aorta abdominalis) om zich vervolgens op te splitsen naar beide benen.... niet zo heel gek dus...

5 jaar geleden

Ik herken dit, alleen had ik dit voor mijn zwangerschap ook al.

5 jaar geleden

Komt ook omdat je nu een dubbele bloedsomloop hebt. Die van jou en je kindje. Daardoor werkt je hart wat harder.

4 jaar geleden

Ik denk ga eerst even zoeken voor ik een nieuw topic open. Wanneer ik op m'n rug lig en naar mn buik kijken zie ik mn hartslag letterlijk in mn buik beweging