8 Reacties

3 jaar geleden

Bij mezelf smeer ik savonds als ik in bed kruip vicks of tijgerbalsem op mijn voetzolen. Een ouderwets middeltje, maar dit helpt enorm om vrij te ademen. Daarnaast net zoals bij onze kleintjes een paar keer per dag spoelen met fysiologisch water en een ui naast het bed

3 jaar geleden

Reactie op 83k

Bij mezelf smeer ik savonds als ik in bed kruip vicks of tijgerbalsem op mi ...
Huh? Op je voetzolen? Een dan een plekje of helemaal?

3 jaar geleden

Reactie op SaiyanMom

Huh? Op je voetzolen? Een dan een plekje of helemaal?
Ja, bizar eh Ik heb ooit die raad eens gevolgd omdat ik echt niet kon slapen Ik veronderstel dat het iets met voetreflexologie te maken heeft; een bepaalde plek op de voet ligt in verbinding met de sinussen.. maar ik weet niet waar precies dus ik doe m’n ganse voetzool maar 😆

3 jaar geleden

Reactie op 83k

Ja, bizar eh Ik heb ooit die raad eens gevolgd omdat ik echt niet kon slape ...
Ja daar dacht ik ook meteen aan. Ik heb veel voetreflex behandelingen gehad vroeger. Thnx ok ga t vanavond meteen proberen.

3 jaar geleden

Je mag neusspray met xylometazoline wel gebruiken als je zwanger bent. 3x per dag max. 1 week. Wat je eventueel ook kunt doen is de kinder versie nemen, daar zit net wat minder in..

3 jaar geleden

Ik heb het gevonden hoor. Een 'Rhinohorn' met zoutoplossing. Geweldige uitvinding, voor vanmorgen nog nooit van gehoord, maar volgens mij is dit t.

3 jaar geleden

Gewoon xylometazoline gebruiken joh. De lichtste variant. Geen slaap is ook niet goed voor je. Dus alles in perspectief zien.

3 jaar geleden

Dank jullie wel voor het meedenken maar ik volg gewoon heel braaf mijn verloskundige hierin wanneer die zegt dat ze het afraden, ook de 7dgn die zogenaamd mag. Want dat had ik inderdaad ook gelezen dat dat mag, maar ik vind een professional meerwaarde hebben dan een bijsluiter. Die Rhinohorn werkt heel goed, dus tip voor de mama's' die ook een andere optie willen.