34 Reacties

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Sorry heb er geen ervaring mee! Maar wil je toch even heel veel succes wensen😘 en komt vast allemaal goed !

5 jaar geleden

Ach jeetje wat moet dat schrikken zijn!! Arme jij. Snap dat je nu onwijs in de stress zit 😘 ik heb zelf 4 weken elke dag flink bloedverlies gehad soms ook met zulke stolsels van week 5 tot 9 maar bij mij was er ook niets mis! Dus het hoeft niks te betekenen. Elke situatie is ntlk anders, maar wilde het toch even delen omdat ik toen ook zo op zoek was naar soortgelijke verhalen. Heel erg veel succes straks!! Laat maar even weten hoe het is gegaan. Ik ga voor je duimen 🙏🏻

5 jaar geleden

Inmiddels ben ik bijna 19 weken trouwens. Dus hopelijk kun jij er over een paar weken ook zo op terugkijken!

5 jaar geleden

Akelig! Maar goed dat je gelijk naar zkh mag straks en dat het zo te zien wel goed is met je kindje. Sterkte!

5 jaar geleden

Ik ben aan het begin van m’n zwangerschap ook bloed verloren. Niet zo veel als hier, maar alles was wel goed. Weet dat je niet veel aan m’n reactie hebt maar probeer je toch hoop te geven.. laat even weten hoe het gegaan is aub, heel veel sterkte en succes ❤️❤️

5 jaar geleden

Wat griezelig!! Veel succes daar

5 jaar geleden

Geen ervaring hiermee sorry, wil je wel heel veel sterkte wensen!

5 jaar geleden

Heb er geen ervaring mee. Maar heeeeeeel veel sterkte toegewenst meid!!!! Liefs❤

5 jaar geleden

Pppfff heftig zeg!! Heel veel sterkte en succes voor dadelijk🙏🏻🙏🏻🙏🏻hopelijk is er niks ergens aan de hand en kan je gewoon gaan genieten!!! Zelf geen ervaring mee

5 jaar geleden

Ook geen ervaring mee. Succes zo meteen! Fijn dat je zo snel terecht kan!

5 jaar geleden

Jeetje! Wat moet dat schrikken zijn geweest! Hopelijk is het niets ernstigs ❤️ succes!

5 jaar geleden

Best groot 😬 gelijk aan controle. In deze weken kan je mischien helpen om de baby niet te verloreln met medicatie of zo. Laat ons weten hoe is het gegan. Heel veel sterkte. 🙏

5 jaar geleden

Aw, hopelijk alles nog oké! Heb ook bloedverlies gehad op week zeven, lang niet zoveel als jij, en ik ben toen al ingezakt van de bang dat ik ons kleintje kwijt zou zijn. Ik duim mee voor je op goed nieuws ❤️❤️❤️!!

5 jaar geleden

Heel erg veel sterkte en succes zometeen! Dit zijn de angsten van iedere zwangere vrouw... 😔❤️

5 jaar geleden

Sterkte en succes! Hoop dat alles nog goed is 🤞🍀

5 jaar geleden

Sterkte!!♥️

5 jaar geleden

Hallo daar ben ik weer. Het kindje was heel erg beweeglijk en druk. Daar ging het goed mee !. Ze weten niet waar het weg komt. Wel heb ik een half jaar terug een verkeerd uitstrijkje gehad pap 3a. Kon daar dus ook weg komen. Nu weer een uitstrijkje gekregen en ze controleren nog op een aantal dingen. Dus even afwachten.