8 Reacties

3 jaar geleden

Yes het Heerst enorm.

3 jaar geleden

Ja, hier nu al een week aan de gang, eerst hand mond voet(hvm) ook krentenbaard en nu begint koorts weer met hoest

3 jaar geleden

Wij ook allebei griep gehad

3 jaar geleden

RS heerst momenteel ook heel erg

3 jaar geleden

Chronisch in deze tijd van het jaar met kdv. Komt en gaat. Warm badje voor slapen met eucalyptus van de Kruidvat baby afdeling, luuf smeren en zetpil voor slapen. Ik doe ook neus spoelen gedurende dag, maakt verschil hoe snel het voorbij is

3 jaar geleden

Yes afgelopen week een dag koortsachtig maar al weken snotterig

3 jaar geleden

Ik denk dat je vraagstelling eerder moet zijn: wat heerst er momenteel niet? Hier bij beide kids vanaf september week op, week af, snot en koorts, gepaard met oorontsteking en bronchitis 🥴

3 jaar geleden

Ik heb de indruk dat je deze vraag stelt omdat je een enorme angst hebt voor CMV virus… Het is december, zodra de R in de maand komt is bijna het hele land met kinderen constant onder de pannen. Dus de vraag is redelijk voor de hand liggend 🤭 M’n aanname voor het cmv komt vanuit meerdere topic en reacties vanuit jou. Het is echt vreselijk rot dat je er zo onrustig voor bent maar het is iets dat je niet in controle hebt… straks heb je je hele zwangerschap druk gemaakt, stress voor jou en je baby wat ook niet goed is en dan is er niks aan de hand geweest.. Ik zou echt proberen het een beetje los te laten en anders er toch eens over praten … als ik er compleet naast zit, excuus maar het valt op dat je erg met virussen bezig bent nav angst voor cmv 😊