6 Reacties

3 maanden geleden

voor ons ook heel herkenbaar, wij zagen het voornamelijk bij snelle veranderingen die haar koppie nog niet hadden verwerkt. dus uit het niets met der naar bed gaan, ineens weg moeten uit de speeltuin etc. nu zeggen wij van te voren dat we zo naar huis gaan of iets straks gaan doen! dat was in het begin lastig maar ze snapt nu steeds beter wanneer er iets is afgelopen en dan kan ze beter schakelen. hopelijk heb je er wat aan! succes want die driftbuien zijn inderdaad erg intens

2 maanden geleden

zeer herkenbaar, vind zelf ook echt lastig hoe ik ermee moet omgaan🙈

2 maanden geleden

Fijn om dit te horen onze kleine is net 3 geworden en dacht dat het allemaal makkelijker zou worden want de 2 jaar en nee fase zou toch voorbij moeten zijn maar jouw jullie verhaal heel herkenbaar. Ze gaat sinds een paar dagen niet op tijd nr bed was daarvoor van 20-8 en nu 22/23 en dan weer 7.30 op en geen middagdutje meer en als ik dit wel doe dan gaat ze nog later slapen ze eet heel veel en constant zeuren en schreeuwen. Kan niets meer goed doen lijkt het. Consultatiebureau zei grenzen stellen mr dat probeer ik maar toch probeert ze ons echt uit en is zo vermoeiend... jullie ook succes en sterkte en denk dan maar dat dit weer een fase is en groei..

2 maanden geleden

Ik stond vanmiddag op de parking bij de jumbo!! Mevrouw van 3 lag languit op straat schreeuwend en gillend! En waarom Joost mag het weten 😅 stond wel een hele file te staan achten aan auto’s want die konden er niet langs!! 😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op jessymomof3girlz

Ik stond vanmiddag op de parking bij de jumbo!! Mevrouw van 3 lag languit o ...
Aj wat vervelend zeg! Ach ja anderen hoeven t niet te begrijpen als jij t al niet begrijpt en de kunst is erom lachen en ja die grenzen op dat moment stellen lijkt me lastig vaak doe je t ook maar proberen ze toch alles om jouw grenzen onderuit te halen. Voel met jou mee. Ach ja het enige wat ik dan maar probeer te denken als die van mij zo is dat ze t zelf ook heel zwaar heeft..

2 maanden geleden

Reactie op ml77

Aj wat vervelend zeg! Ach ja anderen hoeven t niet te begrijpen als jij t a ...
Jaa probeer ook erg geduldig te blijven en haar te begrijpen! Als je rustig blijft is het meestal zo over! Maar als je zelf eens haast heb of zelf een mindere dag dan is je geduld ook minder en dan duurt het alleen maar langer