21 Reacties

2 jaar geleden

Nee,dit zou niet meer in verband met je vorige zwangerschap kunnen zijn. Dit is een duidelijk positieve zwangerschap test 🙈 Je bent duidelijk in shock maar er is onlangs een topic geopend over snel weer zwanger zijn. Ik ben overigens ook snel zwanger geraakt na mijn 2e kindje. Ik was net 6 maanden bevallen. De middelste is nu bijna 2 en de jongste is bijna 6 maanden.

2 jaar geleden

Een week terug? Dan zou de zwangerschapstest het nu nog niet kunnen aangeven. Ik denk dat het al eerder mis is gegaan. Je kan altijd even je huisarts opbellen voor een bloedonderzoek. Of je gynaecoloog voor een inwendige echo. Succes 🥰

2 jaar geleden

Denk wel dat dit echt gewoon positief is! 😊

2 jaar geleden

Ik denk dat je zwanger bent 🙈💕

2 jaar geleden

Denk toch echt zwanger. Snap dat het schrikken is, zo snel. Hsg is na zwangerschappen binnen 3 maanden uit je bloed. Dus dat is niet meer te meten. Succes. Hopelijk krijgen jullie de tijd om alles even te laten zakken.

2 jaar geleden

Die is positief schat... Zou even contact opnemen met je verloskundige... Ik Kon de andere dag al terecht... Morgen is m'n mannetje 20 weken, en Ben ik 9 weken terug zwanger.. Ondertussen aan het idee gewend Sterkte❤️💋❤️

2 jaar geleden

Dankjulliewel voor al jullie reacties, ik had gehoopt op minimaal 4 jaar geen tweede kind 🥲🥲 Ik laat het idd even bezinken voordat ik de volgende stappen neem🥲

2 jaar geleden

Ik heb vanochtend controle gehad bij de gynaecoloog.. Het hartje is gestopt😔 nu afwachten of het vanzelf afkomt 😪

2 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb vanochtend controle gehad bij de gynaecoloog.. Het hartje is gestopt ...
Jeetje.. wat n rollercoaster.. Heel veel sterkte.. ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb vanochtend controle gehad bij de gynaecoloog.. Het hartje is gestopt ...
Ah nee meen je niet! Je zei nog gewend was aan het idee en krijg je dit nieuws. Heel veel sterkte ☹️

2 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb vanochtend controle gehad bij de gynaecoloog.. Het hartje is gestopt ...
Oh nee!! Heel veel sterkte!!🥺

2 jaar geleden

Reactie op Elena Love

Dankjulliewel voor al jullie reacties, ik had gehoopt op minimaal 4 jaar ge ...
Wat erg. Heel veel sterkte met alles

2 jaar geleden

Dank jullie wel lieve mamas❤️

2 jaar geleden

Sterkte!!

2 jaar geleden

& al gewend aan het idee? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Geebje

& al gewend aan het idee? 😊
Volgens mij moet jij even wat beter naar de onderstaande teksten kijken 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Geebje

& al gewend aan het idee? 😊
Ik ontkende het nog tot de dag van vandaag, maar ik mezelf net opnieuw getest.. ziet ernaar uit dat ik het maar echt even moet gaan accepteren ..

2 jaar geleden

Reactie op MamsVanDrie

Volgens mij moet jij even wat beter naar de onderstaande teksten kijken 🤔 ...
Volgensmij vraag ik dit aan degene die het topic heeft geopend en als jij zelf even goed kijkt zie je dat ik ook al sterkte heb gewenst aan de andere moeder. Dus ik moet niks 🙋🏼‍♀️.

2 jaar geleden

Reactie op Elena Love

Ik ontkende het nog tot de dag van vandaag, maar ik mezelf net opnieuw gete ...
Ah ik begrijp de ontkenning hoor! Jij kan dit mama 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Geebje

Ah ik begrijp de ontkenning hoor! Jij kan dit mama 🤗
Thank you🥲❤️