Ik ook niet. Ze lijkt er ook geen last van te hebben, de huisarts dacht krentenbaard achtig.. maar ik geloof het niet zo. Smeer met Fucidin maar werkt niet. Ze wilde haar wel zien als het niet over zou gaan
Lijkt beetje op hand voet mondziekte... Mijn dochter had dit ook, ging vanzelf weer over maar zag er ook heel erg uit. Had toen ook uitslag op haar hand en in de schaamstreek
Lijkt beetje op hand voet mondziekte... Mijn dochter had dit ook, ging vanz ...
Ja ze heeft het vorige week ook spontaan gehad. Toen moest ik foto naar huisarts sturen die maakte zich geen zorgen.. maar nu ineens weer en nog erger dan toen
Hier ook last van!! Huisarts dacht dat het eczeem & schimmel was... moest cetomacrogol creme smeren doe ik nu 2 dagen maar nu is het echt op zijn ergst 😱 vanavond daktarin proberen...
In het begin leek ook of die er geen last van had alleen net tijdens het smeren ging die wel heel hard gillen 😔
Allergische reactie voor wasmiddel kan er ook zo uit zien. Op het gezicht en de nek + billen is de huid het dunste dan zie je dit ook vaak. Contactallergie reactie. Je kan bioforce van Dr. A. Vogel proberen!