11 Reacties

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje gebeurde dit vorige week nadat hij voor het eerst een paar hapjes verse banaan had gehad. Hij was helemaal slap en bleek. Naar hap en kinderarts geweest, alles oké. Hele week alleen bv gegeven, niets meer aan de hand. Vanmiddag weer paar hapjes wortel geprobeerd en na ong 2 uurtjes weer alles eruit. Vreselijk veel ook. En echt overgeef geur 😷 Net weer voeding gehad, daarna enorm buikpijn, maar nu in slaap gevallen op schoot en niet gespuugd gelukkig... Hopelijk morgen weer beter, maar ik informeer maandag wel bij de huisarts..

2 jaar geleden

Ik heb hem een klein likje creme brulee gegeven kan het daardoor komen??

2 jaar geleden

Reactie op Mama Van 5 Plus 1

Bij mijn zoontje gebeurde dit vorige week nadat hij voor het eerst een paar ...
Okk okk dus dan reageerde hij gewoon op de banaan ofzo? Hier dus ook vreselijk veel en idd echt kots geur maa rheb hem geen hapjes niets gegevn aalleen een likje creme brulee wat ik aan het eten was ik dacht een likje kan geen kwaad nou miss dus wel 😭

2 jaar geleden

Wij hebben dat ook wel eens gehad met de tweede. Was hier de warmte(was toen ruim 40+) en griep. Ze had er koorts bij. Buikje klonk ook erg van streek, maakte heel veel lawaai. Had je zoontje ook koorts? Of voelde warm aan? De kans dat het eten was is kleiner, gezien ze meestal binnen 1 a 2 uur op eten reageren als ze het hebben binnengekregen.

2 jaar geleden

Reactie op BoVanKouwen

Ik heb hem een klein likje creme brulee gegeven kan het daardoor komen??
Dat zou heeeeel goed kunnen ja. Daar zijn baby darmpjes niet voor gemaakt🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Angel1313

Wij hebben dat ook wel eens gehad met de tweede. Was hier de warmte(was toe ...
Hij voelde warm aan ja alleen 36.7 daar a 37 dus temp was goed

2 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Dat zou heeeeel goed kunnen ja. Daar zijn baby darmpjes niet voor gemaakt🤷 ...
🙃 ik dacht een likje kan toch geen kwaad hij keek me aan en zag duidelijk dat ie het wou dus dacht ja okk likje, nee dus mooi meteen afgeleerd nou 😖

2 jaar geleden

Reactie op BoVanKouwen

Okk okk dus dan reageerde hij gewoon op de banaan ofzo? Hier dus ook vresel ...
Ik hoopte dat het vorige week met de banaan en combi was van de banaan, warmte, vermoeidheid. Misschien was grieperig oid.. Maar ik had dit nog nooit eerder meegemaakt bij zijn 4 zussen, dus ik schrok behoorlijk. Dat hij het gisteravond weer deed bevestigd voor mij dat het idd door het eten is gekomen. Hij was goed uitgerust, het was niet warm en hij was de hele dag vrolijk. Het enige wat ie anders had gehad waren die 6 hapjes wortel, waarvan de helft direct alweer uitgekwijld was.. Dus echt maar heel weinig! Dus ik snap er helemaal niks van...

2 jaar geleden

Reactie op Mama Van 5 Plus 1

Ik hoopte dat het vorige week met de banaan en combi was van de banaan, war ...
Ooww okk gelukig maar is idd eecht een schrok ik was radeloos vanacht was ook mee aan het huilen probeerde rustig te blijven maar ik was doods bang dat ii per ongeluk in slaap zou vallen en niet allert was, ben net bij HAP en hij heeft een buikgriep te pakken glink gepoept en stonk HEEL ERG arme man had er gwwoon last van en moest er flink van overgeven echt niet leuk dit gedeelte van mama zijn 😭

2 jaar geleden

Reactie op BoVanKouwen

Ik heb hem een klein likje creme brulee gegeven kan het daardoor komen??
Dit is dus je antwoord. Waarom? Fruit ,groente en melk. Meer niet!