34 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg , zoveel schoentjes maar niks past.. nu maar steeds slofjes aan馃槄

4 jaar geleden

Deze hebben hier heel erg geholpen naar zo veel keren schoenen moeten terug sturen, maar mijn zon loopt al

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter de eerste babyschoentjes van de scapino. Zijn met een flexibele zool en is ook met rits en klittenband dus daardoor misschien wat meer ruimte?

4 jaar geleden

Wat ik me kan herinneren van mijn au pair kindje馃 devalab en shoesme. Zij had een hoge wreef en smalle voetjes. Maar deze schoentjes zijn stevig bij de enkeltjes, maar wel flexibel in de zool, dus goed om te leren lopen ook

4 jaar geleden

En deze passen ook bij een hoge wreef baby voet!

4 jaar geleden

Reactie op Lily Araujo

En deze passen ook bij een hoge wreef baby voet!
Heb er al naar gekeken, maar we moeten al maatje 21 hebben 馃檲 deze gaan tot maatje 20. Toch bedankt

4 jaar geleden

Reactie op Lily Araujo

Deze hebben hier heel erg geholpen naar zo veel keren schoenen moeten terug ...
We gaan het dan maar weer proberen 馃檲馃榾

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Heb er al naar gekeken, maar we moeten al maatje 21 hebben 馃檲 deze gaan tot ...
Ze valen best groot mijn kind is 12 maanden bijna 12kg en toch maat 20 aan nog馃檲 maar je mag wel bij prenatal voor de deur passen

4 jaar geleden

Reactie op Lily Araujo

Ze valen best groot mijn kind is 12 maanden bijna 12kg en toch maat 20 aan ...
De mijne gisteren 1 jaar geworden ook 12kg maar zijn voetje is 12,5cm, helaas geen prenatal in de buurt. Zou je misschien de zooltje van die schoentjes kunnen opmeten? 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

De mijne gisteren 1 jaar geworden ook 12kg maar zijn voetje is 12,5cm, hela ...
Ja zeker ik zal morgen ochtend opmeten lig al lekker op bed馃檲

4 jaar geleden

Loopt de kleine al? Mijn dochtertje stapt langs de bank en zo, die heeft vaak blote voetjes, slofjes of van die sokken met leren zooltjes aan om goed te leren lopen. Buiten vaak sokjes met warme slofjes. Met schoentjes eigenlijk geen ervaring nog!

4 jaar geleden

Reactie op Rensie

Loopt de kleine al? Mijn dochtertje stapt langs de bank en zo, die heeft v ...
Begint een beetje al te lopen. We gaan vaak naar buiten, in de buggy wilt meneertje niet lang blijven zitten maar we hebben ook een driewieler, zonder schoentjes net te koud en als hij toch wilt stappen dan is het niet zi handig op dikke sokken en slofjes zijn ook geen succes

4 jaar geleden

Iemand ervaring met zulke schoentjes?

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Iemand ervaring met zulke schoentjes?
Ik heb ze gehad toen hij 6 7 maanden was, maat 17 of 18 toen kom hij niet lopen! Ik had toen best moeiten om aan te doen en ze waren toen ook best zwaar voor hem!

4 jaar geleden

Ideaal voor hoge wreef

4 jaar geleden

Reactie op Shiningstar39

Ideaal voor hoge wreef
Welke schoentjes zijn het?

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Welke schoentjes zijn het?
Adidas, heb ze via vinted. Weet het type niet. Zijn instapschoenen. Veters zijn van elastiek

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Begint een beetje al te lopen. We gaan vaak naar buiten, in de buggy wilt m ...
Oh ja idd, lastig ja! Maar er is hier vast iemand met de gouden tip 馃榾

4 jaar geleden

Reactie op LKJJ

Begint een beetje al te lopen. We gaan vaak naar buiten, in de buggy wilt m ...
Ik ben laatst even naar een schoenwinkel geweest voor advies omdat hier de eerste stapjes ook gezet worden. Die vrouw gaf aan dat de stand van de voet nog wat zakt in de eerste ca. 2 maanden nadat ze echt lopen. Hierdoor wordt de wreef ook minder hoog. Dus hopelijk over een paar weekjes wat makkelijker om goeie schoentjes te vinden 馃グ