95 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ‘m vorige week in Duitsland opgehaald =)

3 jaar geleden

Wij hebben de wit gebeitst opgehaald vorige week, waren eerst ook teleurgesteld dat de gewone wit niet meer verkrijgbaar was, maar moet eerlijk zeggen er zit niet veel verschil in. Maar wel jammer van dat prijs verschil met België zeg 🤭🤭🤭

3 jaar geleden

Wij hebben die ook, maar leren greepjes er op gedaan 😍

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

Wij hebben die ook, maar leren greepjes er op gedaan 😍
Ja super leuk, wilde wij ook doen. Zwarte om het stoer te maken, en ook zwarte handvaten op de paxkast zodat het leuk matcht 🥰

3 jaar geleden

Wat een prijsverschil! Maar het rijden naar Belgie is het me ook niet waard.

3 jaar geleden

Reactie op sevem

Wat een prijsverschil! Maar het rijden naar Belgie is het me ook niet waard ...
Wij wonen er vlakbij, kunnen gelukkig kiezen welke IKEA we gaan 😬

3 jaar geleden

Reactie op sevem

Wat een prijsverschil! Maar het rijden naar Belgie is het me ook niet waard ...
Je moet goed speuren op marktplaats. Ik heb de mijne daar ook op gescoord voor €100,- een tijd geleden. Zo goed als nieuw ik heb hem gewoon als slaapkamer meubel maar je kan ze altijd wel op marktplaats vinden!

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

Wij hebben die ook, maar leren greepjes er op gedaan 😍
Aaaaahhhhh jij hebt de witte lama van de Xenos wel! 😍 Die wil ik ook maar kan hem nergens meer vinden hier in die kleur. Online bestellen kan maar dan kan ik geen kleur kiezen. 😖🤦‍♀️

3 jaar geleden

Als ik online kijk op Ikea.be is die 199?

3 jaar geleden

Ik heb deze al jaren🤭 nu een kleinere erbij als commode

3 jaar geleden

Reactie op annabel18

Als ik online kijk op Ikea.be is die 199?
Ja klopt, alleen net toen wij gingen afrekenen was het 149 euro

3 jaar geleden

Reactie op Sann89

Aaaaahhhhh jij hebt de witte lama van de Xenos wel! 😍 Die wil ik ook maar ...
Nee, die lama was van de action. Denk 3 weken geleden hadden ze deze als weekactie 😊

3 jaar geleden

Reactie op Ncv

Ja super leuk, wilde wij ook doen. Zwarte om het stoer te maken, en ook zwa ...
Ook leuk! Onze keuze was roze omdat we “maar” 1 muur roze hebben in de slaapkamer. Gaan voor wat suptielere roze accenten zegmaar 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sann89

Aaaaahhhhh jij hebt de witte lama van de Xenos wel! 😍 Die wil ik ook maar ...
Op de site staat die nog wel heb even voor je gekeken. Misschien kun je bij de action kijken😊. Deze is 44 cm hoog

3 jaar geleden

Komt de witte hemnes ladekast nog binnen of is deze volledig uit het assortiment?

3 jaar geleden

Super fijn is die ja! Wij hadden de beits versie via marktplaats gescoord. Leren handgreepjes erop en helemaal stoer! Binnenkort verhuist ie naar de babykamer van nr2 😉

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

Op de site staat die nog wel heb even voor je gekeken. Misschien kun je bi ...
Ja had hem ook op de site gezien maar als ik hem wil bestellen kan ik geen kleur kiezen. En staat heel leuk bij: als je besteld is het een verrassing welke kleur je krijgt. 🤦‍♀️ dus ja... Kan 14x de lama bestellen, krijg ik dadelijk 14x een bruine. 🤣 heb nu een lichtbruine en die is ook wel leuk dus die mag blijven.

3 jaar geleden

Reactie op June90

Komt de witte hemnes ladekast nog binnen of is deze volledig uit het assort ...
Gaat eruit, heb vorige maand navraag gedaan in de winkel. Er zou een nieuwe variant op gemaakt worden, maar geen idee hoe die eruit komt te zien.

3 jaar geleden

Wij zouden de Hemnes van iemand als cadeau krijgen. Nu hebben we dit weken geleden afgesproken. Nu denkt degene vast dat dit geen haast heeft, (wij wisten ook niet dat de kast eruit ging). Nu lukt het misschien niet meer! *baalt*

3 jaar geleden

Reactie op June90

Komt de witte hemnes ladekast nog binnen of is deze volledig uit het assort ...
De witte gebeitst blijft wel in het assortiment, je ziet dan een beetje zo'n hout patroon erop inplaats van strak wit, maar zit verder niet veel verschil in.