Momenteel ben ik 28 weken in verwachting van ons tweede zoontje. Nu zijn we bezig met de babykamer en wil ik geen complete set maar losse spullen halen.
Bedje is er al maar we willen heel graag de hemnes ladekast van de ikea. Hij is continu uitverkocht, maar toen ik toevallig 4 weken geleden keek was hij op voorraad. Maar omdat het nogal een eind rijden was en mijn man (en alle andere in de fam) aan het werk was zat er niks anders op dan bestellen. Nu zijn we 4 weken verder en hebben ze vandaag op eigen houtje onze bestelling geannuleerd omdat hij niet op voorraad is en ze niet weten wanneer hij wel weer beschikbaar is.
Ik heb op marktplaats gekeken of ik hem dan maar tweedehands kan kopen omdat ik hem toch echt heel graag wil. Maar omdat het zo'n gewild product is vragen mensen alsnog de hoofdprijs, sommige wel 190€. Nu vind ik dat veel voor een tweedehandsje, dan zou ik liever nog even wachten en 230 € betalen voor een nieuwe. Maaarrr wie weet hoelang ik moet wachten tot die weer komt en zoveel geduld heb ik niet.
Nu zoek ik een soortgelijke kast/commode. Deze leek me fijn omdat die lang is en veel lades heeft. Had al helemaal in m'n hoofd hoe ik dit dan zou indelen 🤣 zijn er mama's met een kast die hierop lijkt of hebben jullie enig idee waar ik een soortgelijke zou kunnen vinden voor ongeveer dezelfde prijs?