7 Reacties
4 jaar geleden
Idem hier 🙉 altijd doorgeslapen tot ik ging werken. En nu 26 weken oud is hey deze week echt erg. Meerdere keren per nacht, opeens schreeuwen. Ik geef gewoon borstvoeding dn is hij stil 🙉🙉🙉
4 jaar geleden
Reactie op Raïssa1996
Idem hier 🙉 altijd doorgeslapen tot ik ging werken. En nu 26 weken oud is ...
Ja hier ook borstvoeding maar live voeden zit er niet in dus hij krijgt het altijd per fles. Maar hij heeft 17 weken lang nooit wat nodig gehad snachts en hij drinkt het in de ochtend ook niet op. Dus wil daar liever niet mee beginnen snachts en hem daar aan laten wennen 🙈
Uiteindelijk was hij gewoon heel moe maar wilde tegen mij aan in slaap vallen. Dat is gelukt en hij slaapt nu nog steeds. Wel jammer dat we 'm straks echt wakker moeten maken voor de fles om 7:15😅
4 jaar geleden
Reactie op Celiie
Ja hier ook borstvoeding maar live voeden zit er niet in dus hij krijgt het ...
Haha hier ook.. Normaal geen nachtvoeding maar hij wilt men productie misschien omhoog doen. Ik moet hem nu wakker maken. Moeten zo vertrekken 🙉 hoelaat gaat die van jou slapen savonds?
4 jaar geleden
Reactie op Celiie
Wij geven meestal rond 18:00 - 18:30 de laatste fles. Uiterlijk 19:00 slape ...
Ah ja hier is het tussen 20u en 20u30 ma probeer zo telkens wat vroeger te doen
4 jaar geleden
Wij de afgelopen weken heel erg gehad... maar ze was ook verkouden en bleek oorontsteking te hebben... ze is nu 26 weken en gaat nu weer beter... dus of het daar mee te maken had...of het is weer een fase.. ze word nu ook standaard 2 x per nacht wakker... zodra ik merk dat ze beetje wakker word dan ga ik er zo snel mogelijk heen...leg haar goed, speen erin en snel weer weg voordat ze helemaal wakker is... vaak lukt het dan dat ze weer verder slaapt. Vind ook echt pittig hoor...zeker als ik moet werken🙈
4 jaar geleden
Zo herkenbaar. Ons zoontje is net 6 maand geweest. Even voor zijn sprong kreeg hij de windpokken en ipv doorslapen kwam hij weer elke 3uur, dag en nacht. Na de windpokken ging het enekele dagen beter en dan kwam zijn sprong. Gelukkig nu snachts maar om de 4uur. En als je dan eindelijk denkt dat het terug gaat beter hebben de tandjes beslist om door te breken en slaapt hij opnieuw slecht.
Ik ben normaal een happy mama maar nu begint het me even te veel te worden. Ik heb mijn slaap wel nodig en als ik snachts meerdere keren moet opstaan - eens voor zijn speen, dan weer voor een voeding- ben ik nogal humeurig ... hopelijk mogen we vlug opnieuw wat doorslapen