Highlights, iemand kapper en advies? ๐Ÿ˜…

Lisanne๐Ÿ’•
11 dagen geleden
Volgen
Morgenochtend staat een kappersbezoek gepland... eindelijk! Maar vooraf besloten highlights te laten plaatsen. Nu 4+2 zwanger en de kapper ken ik dus ga echt niet zeggen dat ik zwanger ben... Zijn er hier kappers voor advies? ๐Ÿ˜…
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
Bogaert95
11 dagen geleden
Highlight kan zeker geen kwaad want komt niet echt op je hoofdhuid terecht en daar kan je zeker 2 a 3 maanden met verder
  • Rapporteren
Mama1-2
11 dagen geleden
Ik ga aanstaande donderdag voor highlights (ben nu 8 weken), dus ik lees even mee. Ik ga het wel tegen de kapper zeggen trouwens, aan wie gaat ze het doorvertellen?
  • Rapporteren
Gerda-
11 dagen geleden
Ik heb met 6 week highlights laten zetten en op hooft huid eigen kleur behouden
  • Rapporteren
Lisanne๐Ÿ’•
11 dagen geleden
Reactie op Mama1-2
Ik ga aanstaande donderdag voor highlights (ben nu 8 weken), dus ik lees even mee. Ik ga het wel tegen de kapper zeggen trouwens, aan wie gaat ze het doorvertellen?
Het punt is dat ik deze kapper ken, mee langs de lijn sta en onze mannen samen in 1 team spelen....
  • Rapporteren
Natasja Rietveld
11 dagen geleden
Ik ben zelf kapster. Kijk waar je het prettigst bij voelt om het aan je kapster/kapper te vertellen. Het enige wat er kan gebeuren is dat de High lights groen uit kunnen slaan. Dat heeft met je hormonen te maken. Het is ooit bij een klant gebeurd namelijk dat ze groen uitslaan, maar ik heb meerdere vrouwen gekleurd die niet groen uit slaan. Als het groen uit slaat heb je grof gezegd pech. Het is niet schadelijk voor je zwangerschap omdat het niet in je bloed komt. Succes morgen๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Lisanne๐Ÿ’•
11 dagen geleden
Ik ben zelf kapster. Kijk waar je het prettigst bij voelt om het aan je kapster/kapper te vertellen. Het enige wat er kan gebeuren is dat de High lights groen uit kunnen slaan. Dat heeft met je hormonen te maken. Het is ooit bij een klant gebeurd namelijk dat ze groen uitslaan, maar ik heb meerdere vrouwen gekleurd die niet groen uit slaan. Als het groen uit slaat heb je grof gezegd pech. Het is niet schadelijk voor je zwangerschap omdat het niet in je bloed komt. Succes morgen๐Ÿ˜Š
Bedankt voor je reactie! Hoe zit het er de dampen die vrij komen dan!? Ramen wassen met flink wat spiritus/ammoniak wordt ook afgeraden...
  • Rapporteren
Natasja Rietveld
11 dagen geleden
Met de dampen heb ik eerlijk gezegd nog nooit een klant over gehoord. Je hebt ook blondeer zonder ammoniak, maar daar werken vrij weinig kapsalons mee. Ik denk zelf dat ramen zemen met spiritus/ammoniak wordt afgeraden omdat de concentratie hoger is als bij een blondeer. Bij de spiritus/ammoniak sta je der natuurlijk echt boven. Met high lights gebeurd en voornamelijk achter je en boven je. Mocht je toch daar over twijfelen zouden ze met een lager waterstof percentage kunnen kleuren. Hoe hoger de percentage van de waterstof is hoe meer er vrij komt. Ik weet niet of je gekleurd haar al heb en hoe licht je de high lights wil hebben.
  • Rapporteren
Lisanne๐Ÿ’•
11 dagen geleden
Met de dampen heb ik eerlijk gezegd nog nooit een klant over gehoord. Je hebt ook blondeer zonder ammoniak, maar daar werken vrij weinig kapsalons mee. Ik denk zelf dat ramen zemen met spiritus/ammoniak wordt afgeraden omdat de concentratie hoger is als bij een blondeer. Bij de spiritus/ammoniak sta je der natuurlijk echt boven. Met high lights gebeurd en voornamelijk achter je en boven je. Mocht je toch daar over twijfelen zouden ze met een lager waterstof percentage kunnen kleuren. Hoe hoger de percentage van de waterstof is hoe meer er vrij komt. Ik weet niet of je gekleurd haar al heb en hoe licht je de high lights wil hebben.
Bedankt! Ik ga morgen vooraf even met de kapper bellen zodat ik niet met de desbetreffende bekende kapper hoef te overleggen denk ik..
  • Rapporteren
Natasja Rietveld
11 dagen geleden
Kappers hebben net zo iets als artsen (beroepsgeheim). Tenminste dat vinden wij in de salon. Laat even weten hoe het morgen bij de kapper was. Ik ben namelijk wel benieuwd ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Lotte01
11 dagen geleden
Je weet dat er geen Ammoniak in zit he.. dat zit alleen in kattenpis hahaha. Tegenwoordig is het allemaal niet meer zo schadelijk en komt het niet in de buurt van je huid mocht je het spannend vinden. Wij werken met ammonia vrije blondeer tot vegan blondeer.
  • Rapporteren
Rox000
11 dagen geleden
Ik lees ook even mee! Ik heb ook altijd highlights, maar ik durf het ook even niet aan. Haha, het ziet er ook echt even niet meer uit. Maar ik lees zelf ook hele wisselende berichten op internet, dus ik durd het zelf niet aan. Mede doordat het groen kan uitslaan en je er (voor wat ik heb gelezen) uit mee moet kijken in het 1e trimester.
  • Rapporteren
Jippieee
11 dagen geleden
Ik ben nu ong 7 weken zwanger en gistet highlites laten zetten. De kleur is goed en het kan echt geen kwaad ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Lisanne๐Ÿ’•
11 dagen geleden
Kappers hebben net zo iets als artsen (beroepsgeheim). Tenminste dat vinden wij in de salon. Laat even weten hoe het morgen bij de kapper was. Ik ben namelijk wel benieuwd ๐Ÿ˜
Nou ik heb vanmorgen gebeld en het antwoord was direct dat dat gewoon kan en geen kwaad kan! Dus ik heb de sprong gewaagd en ben benieuwd of ik niet groen uit de folie kom Zometeen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™๐Ÿป
  • Rapporteren
iriissc
11 dagen geleden
Ik was gisteren nog bij de kapper geweest voor highlights. Mijn kleur is gelukkig normaal uitgepakt! Volgens mij VK kan het geen kwaad๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
LiekeJH
11 dagen geleden
Ik ben afgelopen woensdag geweest voor highlights. Had van te voren de kapper gebeld en die gaf aan, zoals ik hier al meer lees, dat het geen probleem is omdat dit niet direct op de hoofdhuid wordt aangebracht
  • Rapporteren
LiekeJH
11 dagen geleden
Ik ben trouwens niet groen, maar gewoon blond ;)
  • Rapporteren
Lotte01
11 dagen geleden
Je haar word niet zomaar groen lieve dames.. dan heb je daarvoor lang in het zwembad oid gelegen of je haar is compleet snot of een smoezelig pakje verf in je haar gedrukt haha. In mijn carriรจre nog niemand ooit groen gezien van een goede highlight.. ๐Ÿ˜˜
  • Rapporteren